مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه عنوان کرد:

شرکت ۴۶۹ نفر از رفسنجان و انار در مسابقه بزرگ حفظ قرآن+تصاویر

  • شناسه خبر: 51996
شرکت ۴۶۹ نفر از رفسنجان و انار در مسابقه بزرگ حفظ قرآن+تصاویر

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: ۴۶۹ نفر در هفتمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن در شهرستان‌های رفسنجان و انار شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: ۴۶۹ نفر در هفتمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن در شهرستان‌های رفسنجان و انار شرکت کردند.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، محمدرضا رجب پور اظهار داشت: مسابقه بزرگ حفظ سوره نور در شهرهای رفسنجان، انار، سرچشمه و پاریز توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه امروز جمعه ۱۵ آذر ماه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه با بیان اینکه این مسابقه علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز بود، افزود: مسابقه بزرگ حفظ سوره نور امروز در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان، دانشگاه آزاد انار و فرهنگسرای شهر مس سرچشمه برگزار شد.

وی عنوان کرد: در مجموع ۷۷۷ نفر در مسابقه بزرگ حفظ سوره نور به در شهرستان های رفسنجان، انار، شهر سرچشمه و شهر پاریز ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۸۷ نفر در شهر رفسنجان، ۶۴ نفر در شهر انار، ۱۸ نفر در شهر سرچشمه و پاریز در این مسابقه شرکت کردند.

رجب پور تاریخ قرعه کشی و اهدای جوایز را چهارشنبه ۲۷ آذر ماه ذکر و خاطرنشان کرد: به نفر اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم مبلغ ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می شود ضمن آنکه ۸ هدیه پنج میلیون ریالی به کارکنان شاغل در مس سرچشمه، ۲۲ هدیه پنج میلیون ریالی به سایر شرکت کنندگان و ۵۰ هدیه نفیس غیر نقدی نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی برگزاری مسابقات قرآنی در هر فصل را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سرچشمه دانست و گفت: مجتمع مس سرچشمه با برگزاری هفت دوره مسابقات قرآنی در ترویج معارف قرآن کریم در شهرستان های رفسنجان و انار پیشگام بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان سوره نو مجتمع مس مسابقه قرآن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :