جلسه شورای اداری آذرماه همراه با تکریم حجت الاسلام رمضانی پور+تصاویر

  • شناسه خبر: 51999
جلسه شورای اداری آذرماه همراه با تکریم حجت الاسلام رمضانی پور+تصاویر

جلسه شورای اداری رفسنجان آذرماه ۹۸ برگزار شد.

جلسه شورای اداری رفسنجان آذرماه ۹۸ برگزار شد.
به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دستگاه‌ها آمادگی کامل برای همکاری در برگزاری انتخابات داشته باشند و مسئولان و کارکنان ادارات عدم جانبداری از کاندیداها را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه نمازجمعه جایگاه تبیین مواضع مقام معظم رهبری است با تکریم حجت‌الاسلام رمضانی‌پور امام جمعه سابق رفسنجان تصریح کرد: وی در زمان این مسئولیت، همراه و همدل مسئولان بود.

حجت الاسلام محمدمهدی پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه اظهار کرد: امام رضا (ع)لفظ معصوم را برای آن حضرت به کار بردند و ثواب زیارت آن بانو را معادل با زیارت خودشان دانستند.

وی در بحث تکریم حجت‌الاسلام رمضانی‌پور گفت: معمولا مقام معظم رهبری برای ائمه جمعه مراکز استان‌ها خودشان مستقیم تصمیم می‌گیرند اما حجت‌الاسلام رمضانی‌پور به طور مستقیم از طرف ایشان برای امامت جمعه رفسنجان معرفی شد که مایه افتخار است.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه سابق رفسنجان با بیان اینکه از فرصت خدمتگزاری باید بهره بگیریم و از همان اول با جدیت کارکنیم تا نتیجه دهد، ادامه داد: همه ما امانتدار نظام هستیم و مسئولیت‌ها روزی پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: اتباع بیگانه در رفسنجان میهمان هستند اما امنیت شهر را به خطر می‌اندازند فرصت‌های شغلی را اشغال کردند و آمار جرایم از ناحیه اتباع بالا رفته است.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی در رفسنجان اصل بوده و بقیه کارها فرع محسوب می‌شوند که باید کشاورزی شهرستان حفظ و حمایت شود.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان بیان کرد: نماز انس و ارتباط با خداست و در زمان خود باید ادا شود نباید نماز را به بهانه کار تأخیر انداخت.

وی با اشاره به اینکه در بیان خدمات نباید بزرگنمایی و اغراق‌آمیز صحبت کرد و دروغ گفت، افزود: مردم خدمات را می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

 امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: از دادن وعده‌های بیجا باید پرهیز کرد به ویژه کاندیداها برای گرفتن رای وعده بیهوده ندهند.

عسکری ابراز داشت: راهکار رسیدن به اتحاد صبر است باید اندیشه‌ها و افکارمان را برای تعامل با یکدیگر به کار ببریم و اختلافات را کنار بگذاریم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه تکریم جلسه شورای اداری رفسنجان رمضانی پور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :