مدیرعامل شرکت ملی مس عنوان کرد:

افتتاح ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مس در دهه فجر

  • شناسه خبر: 52024
افتتاح ۴۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری مس در دهه فجر

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: دهه مبارک فجر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در خاتون‌آباد افتتاح می کنیم که ۱۵۰ میلیون یورو برای ذوب افزایش ظرفیت به ۱۲۰ هزارتن، ۱۱۰ میلیون یور در بخش اسید، ۴۰ میلیون یور در بخش اکسیژن و ۱۰ میلیون یورو در بخش انبار کنسانتره است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: دهه مبارک فجر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در خاتون‌آباد افتتاح می کنیم که ۱۵۰ میلیون یورو برای ذوب افزایش ظرفیت به ۱۲۰ هزارتن، ۱۱۰ میلیون یور در بخش اسید، ۴۰ میلیون یور در بخش اکسیژن و ۱۰ میلیون یورو در بخش انبار کنسانتره است.

به گزارش روراستی، اردشیر سعدمحمدی امروز در گردهمایی پرسنل امور حراست و حفاظت فیزیکی مجتمع مس سرچشمه اظهار  داشت: مس شرایط خیلی خوبی دنبال می‌کند تاپایان امسال ظرفیت ذوب مس به ۴۰۰ هزار تن ارتقا پیدا می‌کند که این شاخص عملکردی است؛ ۲۸۰ هزارتن ظرفیت ذوب در سرچشمه و ۱۲۰ هزار تن در خاتون‌آباد است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان داشت: جای خوشحالی دارد که آماده هستیم دهه مبارک فجر ۴ هزار و۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در خاتون‌آباد افتتاح کنیم که ۱۵۰ میلیون یورو برای ذوب افزایش ظرفیت به ۱۲۰ هزارتن، ۱۱۰ میلیون یور در بخش اسید، ۴۰ میلیون یور در بخش اکسیژن و ۱۰ میلیون یورو در بخش انبار کنسانتره؛ این افتخارات در شرایطی رقم می‌خورد که علی‌رغم اینکه شرایط تحریم ظالمانه را داریم بیش از دوبرابر صادرات نسبت به سال گذشته و تا پایان سال به بیش از سه برابر خواهیم داشت.

وی به ارزش سهام مس پرداخت و افزود: میزان ارزش سهام ما در بازار بورس شب عید ۳۸۵ تومان و روز گذشته رقم ۶۰۷ تومان را لمس کرد که نشان‌دهنده نگاه بازار بورس به شرکت مس براساس عملکرد است، ارزش بازار در شب عید ۳۰ هزار میلیارد تومان و دیروز به ۴۷ هزار میلیار تومان ارتقا پیدا کرد.

سعدمحمدی با بیان اینکه امیداوریم در برنامه‌های توسعه‌ای گردش مالی مس را ارتقای جدی دهیم، تصریح کرد: در دره‌آلو سال ۹۹ کارخانه کنسانتره به پایان و به بهره‌برداری می‌رسد و نیمه اول ۱۴۰۰ کارخانه کنسانتره دره‌زار افتتاح خواهد شد که هرکدام گردش مالی مناسب و اشتغال ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: در بخش اکتشاف در سرچشمه اکتشافات جدیدی صورت می‌گیرد، ذخایر خوبی داریم و به‌طور جدی ارتقا یپدا کرده است.

سعدمحمدی خاطرنشان کرد: این ماه میزان فروش از تولید به میزان حدود هفت هزار تن بالاتر رفته و سال آینده شرایط تولید ما به سمتی می‌رود که برای اولین‌بار در تاریخ عمر مس از ۳۰۰ هزار تن عبور کنیم و سرفصل جدیدی در شرکت مس باز کنیم.

وی ابراز داشت: امروز به فرمان رهبری بحث، اقتصاد مقاومتی است و همه ما موظفیم در راستای ایجاد فضای مناسب تولید به‌طور جدی قدم برداریم این گردش به اقتصاد ملی کشور کمک می‌کند و همچنین کمک به اقتصاد استان و مس است و اولین بحث رعایت آرامش و نظم است تا موفقیت بالایی داشته باشیم که این نظم و آرامش را مرهون زحمت شما هستیم و این زحمات شماست که موجب می‌شود بیشتر برای حرکت تولید بیش از گذشته فراهم شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این‌جا پایگاه تولیدی است در بحث انتخابات قطعا همه آزاد هستند اما در محیط تولید بحث تولید است و این‌جا پایگاه نخواهد بود و موظف به تولید هستیم بیرون اگر می‌خواهید شرایط را دنبال کنید مربوط به خودتان خواهد بود.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته آزمونی با هماهنگی مسئولان حراست استان قبل از سال برگزار و تعدادی جذب خواهیم کرد پذیرفته‌شدگان اول در شرکت‌های اقماری جایگیزین می‌شوند و رعایت عدالت برقرار خواهد شد که دغدغه‌ای برای پرسنل قدیمی ایجاد نشود یک آزمون هم بعد از سال جدید برگزار تا بار نیاز منطقه برای اشتغال را کم کنیم که با سرمایه‌گذاری جدید شرایط بیشتری برای اشتغال ایجاد کنیم.

وی توضیح داد: حراست مأمن امن همه مجموعه‌هایی است که در سیستم کار می‌کنند جبهه‌گیری و تقسم‌بندی نکنیم و بایستی آرامش برای حضور و ارائه صحبت‌های همه در حراست وجود داشته باشد. در حراست تمام اطلاعات موردنیاز برای تصمیم‌سازی جمع‌آوری می‌شود و با نقطه‌نظرات مجموعه آشنا و حرف‌های منطقی و درست برای عملیات استفاده کنیم.

سعدمحمدی تأکید کرد:  سیستم حراست دارای اطلاعات فنی باشد یعنی به‌گونه‌ای خودش ا جهت دهد که بتوانیم تحلیل‌های فنی درست برای انتخاب افراد شایسته به نحو احسن انجام دهیم گاهی مدیر دغدغه‌های زیادی دارد که در شناسایی افراد مشکل دارد این وظیفه حراست و منابع انسانی است که با هم همکاری کنند افراد متعهد و متخصص شناسایی و در رده‌های مختلف به‌کار گرفته شوند.

وی بیان کرد: زمان بسیار حائز اهمیت است داشتن اطلاعات فنی و با شاخصه‌های مشخص جزء وظایق حراست است که باید بتواند تحلیل‌های صحیح را از لحاظ تخصصی انجام دهد.

سعدمحمدی اظهار کرد: بحث آموزش و استمرار در یادگیری اهمیت دارد باید مسلط به دانش روز باشید و سیستم‌ها را بشناسید و نقاط ضعف شناسایی و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
حراست رفسنجان مس سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :