کارشناس ارشد IT سرچشمه:

نصب ۱۱۸ دوربین مداربسته در مجتمع مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 52064
نصب ۱۱۸ دوربین مداربسته در مجتمع مس سرچشمه

کارشناس ارشد IT مجتمع مس سرچشمه گفت: ۱۱۸ دوربین مداربسته در منطقه مجتمع مس سرچشمه نصب شده است.

کارشناس ارشد IT مجتمع مس سرچشمه گفت: ۱۱۸ دوربین مداربسته در منطقه مجتمع مس سرچشمه نصب شده است.

به گزارش روراستی، محمدحسین قنبرزاده در این گردهمایی پرسنل حراست و  بیان کرد: این مجتمع در بخش حراست در حوزه شعار امسال که رونق تولید است؛ مجموعه کارها را در حوزه پرسنلی، آی تی و حفاظت فیزیکی بنا کرده است.

کارشناس ارشد حراست IT مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان داشت: منشور اخلاقی حراست مجتمع مس سرچشمه در بندهایی از جمله عمل به احکام دین، رعایت و ترویج مسئولیت پذیری، تلاش در حفظ امنیت مدیران و کارکانان، رعایت حریم خصوصی افراد، تلاش در جهت شایسته سالاری، تعامل با مدیران جهت تحقق اهداف، شناسایی متخلفان و برخورد قانونی با آنها، برنامه ریزی متناسب با فناوری، سعی در دقت و اطلاعرسانی به موقع و … انجام وظیفه می کند.

وی عنوان کرد: در حراستِ پرسنلی برنامه های زیادی داریم و هدف حفاطت از منابع انسانی در این مجتمع است و در این حوزه شناسایی متخلفین و معرفی آنها به کمیته انضباط را بر عهده داریم؛ این مجموعه در حوزه اعتراضات و تجمعات با رعایت اصل قانونمداری و حفظ کرامت انسانی در کاهس تجمعات ورود می کند که خوشبختانه در این حوزه مفید عمل کردیم.

قنبرزاده با اشاره به فعالیت ۳۷۰ نیرو در حوزه حراست فیزیکی مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: در بخش حفاظت فیزیکی هم مجموعه نگهبانانِ فیزیکی تلاش در حفظ دستاوردهای مجتمع را دارند، در آب وهوا ها و در بخش های مختلف دارای تجهیزات هستند وبه وظیفه خود که همان حفاظت پویا است به خوبی عمل می کنند.

وی با اشاره به اینکه مرزهای جغرافیایی مس سرچشمه نیاز به حفاظت دارند، خاظرنشان کرد: کشفیاتی در این حوزه در سال ۹۷ و ۹۸ را داریم  نیروهای حراست مجتمع مس درسرچشمه توانسته اند در کشف سرباره مس، کابل مسی و غیره در سال ۹۷ و۹۸ به ترتیب ۲۸ و۱۳ نفر سارق را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند که تعدادی از این سارقان هم اتباع بیگانه بودند.

وی در زمینه جلوگیری از ورود  افرادغیرمجاز به داخل مرزهای جغرافیایی این مجتمع هم گفت: در داخل ومرزهای این جتمع ومعادن مس ۱۱۸ دوربین در ۶ ماه نخست امسال نصب شده و در۶ ماه دوم امسال هم بنا داریم مرزهای این منطقه را به پایش تصویری مجهز کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم از خانواده های شهدای حراست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
حراست دوربین مداربسته رفسنجان مجتمع مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :