8 آذرماه برگزار شد؛

برگزاری همایش استانی گروه GISP در رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 52071
برگزاری همایش استانی گروه GISP در رفسنجان+تصاویر

همایش استانی  گروه GISP  در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روراستی، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از کالای ایرانی از موضوع‌ها و مسائل اولویت‌دار و مهم است و تولید ملی از مسائل اولویت‌دار و درجه‌ اول نظام است که بین اشتغال و تولید ملی ارتباط وجود دارد و اگر ما بخواهیم اشتغال در کشور ایجاد شود، باید به تولید ملی اهمیت بدهیم.

 هشتم آذرماه همایش استانی گروه GISP در رفسنجان با حضور تعدادی از اعضای اتاق اصناف کرمان، رفسنجان، مدیران شرکت GISP و مدیر شرکت هیروپارتس، کارکنان و پرسنل شرکت هیروپارتس، فروشندگان قطعات لوازم یدکی خودرو و تعمیرکاران خودرو در استان کرمان و شهرستان رفسنجان در هتل هیلان برگزار شد.

گروه GISP (جی آی اس پی) با برخورداری از مدیران کارآمد و متخصصان متعهد و دلسوز با بیش از دو دهه فعالیت در تامین و عرضه قطعات یدکی خودرو توانسته است به یک جایگاه خاص و ویژه در سطح کشور دست یابد. بدون شک این مهم هرگز محقق نم‌شد مگر با نگاه و رویکرد «برند» به ایجاد یک تعامل سازنده با تمام ذی‌نفعان خود از جمله کارمندان، تامین‌کنندگان، شبکه فروش و مصرف‌کننده نهایی که هر یک نقش مؤثری در این رشد و توسعه داشته‌اند.

گروه GISP جی آی اس پی همواره در تلاش است مطابق بیانیه تدوین‌شده خود برای دستیابی به اهداف پیش رو بر اساس چشم‌انداز و مأموریت‌های سازمان قدم بر دارد.

این گروه در ۹ گروه قطعاتی فعالیت دارد که شامل قطعات جلوبندی(تعلیق) و فرمان، موتوری، لوله‌های سوخت، شیلن‌گها، نیرومحرکه و گیربکس، برقی و الکترومکانیک، تزئینی و بدنه، مکانیزم و استانداردها و قطعات لاستیکی و نوارها است.

هیروپارتس نمایندگی شرکت پخش قطعات یدکی در استان کرمان

هیروپارتس نماینده GISP یک شرکت پخش قطعات یدکی در استان کرمان و هرمزگان است که کار این شرکت رساندن قطعه اصل به دست مشتری است.

 محمدمهدی ربانی مدیرمسئول مجله خلاقیت و کارشناس صداوسیما در همایش مذکور اظهار داشت: برای موفقیت باید یک تغییر بزرگ در زندگی اتفاق بیفتد.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهید یک فروشنده نمونه شوید باید فروشندگی را یاد بگیرید.

ربانی با اشاره به اینکه کلید موفقیت در خدمت کردن است و هرکس بیشتر خدمت کند موفق‌تر خواهد بود بیان کرد: مسیر دستیابی به ثروت از فروش، کار سختی نیست شما باید خدمتگزار مشتری خود باشید.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهید سود کنید باید مشتری جذب کنید و با رفتار خوب خود آن را حفظ کنید.

 ربانی تصریح کرد: فرمول مثلث ثروت این است که باید در کسب و کار محصولی را انتخاب کنیم که درد مردم را درمان کند و بعد آن محصول را بازاریابی کنیم و درآمد و هزینه‌های حاصل از فروش محصول را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

   

برچسب ها:
رفسنجان قطعات خودرو همایش هیروپارتس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :