24 تا 30 آذرماه برگزار می شود؛

نمایشگاه هنرهای دستی و سفره شب یلدا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 52075
نمایشگاه هنرهای دستی و سفره شب یلدا در رفسنجان

مدیر اجرایی مؤسسه خیریه دستان آسمانی امید گفت: از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه نمایشگاه هنرهای دستی و سفره شب یلدا بانوان رفسنجان برپا می‌شود.

مدیر اجرایی مؤسسه خیریه دستان آسمانی امید گفت: از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه نمایشگاه هنرهای دستی و سفره شب یلدا بانوان رفسنجان برپا می‌شود.

به گزارش روراستی، موحده لطفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مؤسسه خیریه دستان آسمانی امید رفسنجان با هدف حمایت از فرهنگ و هنر و صنایع دستی و در واقع انجام یک کار فرهنگی تشکیل شده تا ضمن آموزش بانوان بستر فروش محصولات آن‌ها هم فراهم شود.

مدیر اجرایی مؤسسه خیریه دستان آسمانی امید ادامه داد: طی ۶ ماه تأسیس این مؤسسه آموزش رایگان و مهارت‌افزایی به بانوان سرپرست خانواده و بدسرپرست در رشته‌های خیاطی، چهل‌تیکه، میناکاری روی مس و قلم‌زنی ارائه دادیم و کلاس‌های فنون ارتباط و جذب مشتری نیز برگزار کردیم.

وی بیان داشت: نمایشگاهی از هنر این بانوان از ۲۴ تا ۳۰ آذرماه در فروشگاه تعاون اسلامی دایر می‌شود تا بانوان هنر خود را عرضه کنند و مردم با استقبال خود می‌توانند ضمن حمایت انگیزه ادامه کار را در این بانوان ایجاد کنند چراکه برخی بانوان مواد اولیه خود را به سختی تهیه کردند.

لطفی خاطرنشان کرد: در قالب نمایشگاه مسابقه بهترین سفره شب یلدا برگزار می‌شود همچنین دیگر برنامه این نمایشگاه شاهنامه‌خوانی و حافظخوانی و یک مسابقه ویژه شهروندانی که بیش از ۱۰۰ هزارتومان خرید کرده باشند برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برای این بانوان برنامه فروش از روش‌های مختلف ازجمله شرکت در جشنواره دیجیتال مارکتین هم در دستور کار داریم.

لطفی افزود: اولین نمایشگاه تابستان گذشته برپا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خیریه دستان آسمانی امید رفسنجان شب یلدا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :