باحضور مسئولان انجام شد؛

افتتاح درمانگاه دندانپزشکی حکیم در رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 52081
افتتاح درمانگاه دندانپزشکی حکیم در رفسنجان+تصاویر

درمانگاه دندانپزشکی حکیم در رفسنجان افتتاح شد.

درمانگاه دندانپزشکی حکیم در رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش روراستی، با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان مجتمع مس سرچشمه درمانگاه دنداپزشکی حکیم در خیابان آب به بهره برداری رسید.

حجت‌الاسلام اصغرعسکری در حاشیه این افتتاحیه اظهار داشت: در اسلام اهمیت زیادی به بهداشت دهان و دندان داده شده و نمازی که با مسواک‌زدن خوانده شود ثوابش ۷۰ برابر نمازی است که بدون مسواک خوانده شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت:  هرچه در زمینه بهداشت و آموزش هزینه کنیم از هزینه‌های درمان کم کردیم.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان با قدردانی از کسانی که برای ساخت این مجموعه همت کردند، اظهار کرد: این مجموعه گام مؤثری در مسیر توسعه‌ای که در زمینه بهداشت و درمان بوده برداشته است.

وی با اشاره به اینکه یک بیمارستان خصوصی با کمک خیران در رفسنجان در حال احداث است که هم به لحاظ ساختمان هم خدمات مجهز به استانداردهای روز است، اضافه کرد: با احداث آن می‌توانیم در کنار دیگر مجوعه‌های درمانی، به مردمان جنوب‌شرق کشور خدمات دهیم.

فرماندار رفسنجان ابراز داشت: پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی هم در رفسنجان راه‌اندازی خواهد شد و به مردم خدمات می‌دهد با نگاه بلند برای نسل آینده باید برنامه‌ریزی کنیم و زیرساخت و امکانات فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص خیلی خوبی در رفسنجان داریم که باید زیرساخت‌های ماندگاری آن‌ها به ویژه خانواده‌شان فراهم باشد احداث یک مجتمع مسکونی به‌روز و با امکانات در این زمینه کمک خوبی خواهد بود و از مدیران بازنشستگی مس می‌خواهیم در صورت امکان از زمینی که متعلق به مجموعه است اختصاص دهند و در این راستا پیش‌قدم باشند.

فصیحی‌هرندی همچنین به احداث مجموعه ورزشی آگاه ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: فاز اول این مجموعه آماده بهره‌برداری است که آن هم یکی از ظرفیت‌های بزرگ شهرستان در کنار سایر امکانات رفاهی به‌شمار می‌رود که می‌تواند در بحث گردشگری هم مفید باشد.

احداث مجهزترین درمانگاه دندانپزشکی استان در کمتر از یکسال

جواد متین مدیرعامل شرکت بهبود سلامت حکیم رفسنجان عنوان داشت: عملیات ساخت این درمانگاه سال ۹۷ آغاز شد و پس از ۱۰ ماه تکمیل شد.

وی بیان کرد: ساختمان این درمانگاه در ۴۰۰ متر مربع با ۳۳۰ مترمربع زیربنا احداث شده و برای آن ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

متین ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان علاوه بر خدمات دندانپزشکی روزانه، شیفت شب هم این خدمات ارائه خواهد شد.

وی به برخی امکانات این درمانگاه ازجمله تعداد پنج یونیت پیشرفته، بخش رادیولوژی با دو اتاق مجهز، اتاق استریل، دستگاه پکس، ساکشن غیرآبی برای صرفه‌جویی در مصرف آب اشاره کرد و گفت: این درمانگاه مجهزترین درمانگاه استان کرمان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
درمانگاه دندانپزشکی رفسنجان مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :