طی 7 دوره انجام شد؛

شرکت ۱۱ هزار و ۲۸۷ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم

  • شناسه خبر: 52209
شرکت ۱۱ هزار و ۲۸۷ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: ۱۱ هزار و ۲۸۷ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم مجتمع مس سرچشمه طی هفت دوره شرکت کردند.

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: ۱۱ هزار و ۲۸۷ نفر در مسابقات حفظ قرآن کریم مجتمع مس سرچشمه طی هفت دوره شرکت کردند.

به گزارش روراستی، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه گفت: یکی از بخش‌های قابل توجه که در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی داریم، فعالیت‌های قرآنی است و همه بر این باور هستیم که فضای فرهنگی و اجتماعی، به یُمن گسترش و توسعه این قبیل از فعالیت‌ها می‌تواند فضای مطلوب‌تری را تجربه کند.

محمدرضا رجب پور افزود: بدون شک توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، منجر به ایجاد جامعه‌ای سالم و عاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود و امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند فعالیت‌های قرآنی است و امید است که روزبه‌روز شاهد افزایش فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی در نقاط مختلف کشور باشیم.

وی با ارائه گزارشی از روند برگزاری این مسابقات در هفت دوره اخیر بیان کرد: اولین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با موضوع سوره یاسین ۷ اردیبهشت ماه سال ۹۷ برگزار شد که طی آن تعداد ۲ هزار و ۹۲۹ نفر در آن شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در دومین دوره این مسابقات که با موضوع سوره های حشر و حجرات در تاریخ اول شهریورماه سال گذشته برگزار گردید تعداد ۲ هزار و ۹۹ نفر شرکت کردند، در سومین دوره با موضوع سوره های واقعه و مزمل در ۸ آذر ماه سال گذشته تعداد ۲۱۰۰ نفر در مسابقه شرکت کردند.

رجب پور اظهار کرد: در چهارمین دوره این مسابقات که در ۶ اسفندماه سال گذشته برگزار شد، علاوه بر سورهای نبا و ملک از نامه ۳۱ نهج البلاغه سوال طرح شد که تعداد ۱۶۱۱ نفر شرکت داشتند، در پنجمین دوره که در ۳۱ خرداد ماه امسال برگزار شد، ۱۱۰۰ نفر حضور داشتند که این دوره با موضوع سوره های انسان و لقمان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: ششمین دوره این مسابقات با رویکردی جدید و برای نخستین بار ویژه دانش آموزان با موضوع حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم برگزار شد که در این دوره ۶۷۱ نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شرکت کردند.

رجب پور تصریح کرد: هفتمین دوره مسابقه بزرگ حفظ قرآن با عنوان مسابقه بزرگ حفظ سوره نور را نیز توسط روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در شهرهای رفسنجان، انار، سرچشمه و پاریز روز جمعه ۱۵ آذر ماه برگزار کردیم که در این مسابقه که علاوه بر شهروندان، ویژه کارکنان مس سرچشمه نیز بود، در مجموع ۷۷۷ نفر در شهرستانهای رفسنجان، انار، شهر سرچشمه و شهر پاریز ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۸۷ نفر در شهر رفسنجان، ۶۴ نفر در شهر انار، ۱۸ نفر در شهر سرچشمه و پاریز در این مسابقه شرکت کردند.

وی بیان کرد: در مجموع ۳۷۱ نفر از شرکت کنندگان به بیش از ۸۰ درصد از سوالات پاسخ صحیح دادند که از این تعداد ۲۹۸ نفر از حوزه رفسنجان، ۵۷ نفر از حوزه انار و ۱۶ نفر از حوزه سرچشمه بودند.
همچنین از مجموع ۳۸۷ نفر شرکت کننده تعداد ۱۵۰ نفر به ۱۰۰ درصد سوالات پاسخ صحیح داده بودند.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه تاکید کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در هر فصل در راستای رسالتهای اجتماعی مجتمع مس سرچشمه انجام می گیرد و خوشحالیم که بیان کنیم مجتمع مس سرچشمه با برگزاری هفت دوره مسابقات قرآنی در ترویج معارف قرآْن کریم در شهرستانهای رفسنجان و انار پیشگام بوده است و بی شک این گونه فعالیتها توسط مجتمع مس سرچشمه تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان روراستی مس مس سرچشمه مسابقه قرآن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :