مدیر مجتمع مس سرچشمه:

حمایت کنیم تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر برود

  • شناسه خبر: 52225
حمایت کنیم تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر برود

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: قهرمانی مس رفسنجان در نیم‌فصل لیگ یک کشور و رفتن آن به لیگ برتر یک ظرفیت برای استان خواهد بود که مسئولان همه حمایت کنند اتفاقات خوب  و ادامه‌دار رقم بخورد.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: قهرمانی مس رفسنجان در نیم‌فصل لیگ یک کشور و رفتن آن به لیگ برتر یک ظرفیت برای استان خواهد بود که مسئولان همه حمایت کنند اتفاقات خوب  و ادامه‌دار رقم بخورد.

به گزارش روراستی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در نخستین شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در شهرستان ها برگزار می شود، در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان اظهار کرد: باتوجه به حجم قراردادهای پروژه‌ای که داریم امکان تأمین قطعات در استان از از پیشنهادات مشخص ماست اعلام آمادگی مس جهت ساخت قطعات در داخل استان، تأمین قطعاتی که تجهیزات بهره‌برداری نیاز دارند در دستور کار است رقم خوبی در این کار آوردیم که باتوجه به نیاز مس سازندگان در این زمینه کار کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی اسیدسولفوریک با ظرفیت ۹۰۰ هزارتن در سال ظرفیت خوبی برای استان و شهرستان است که تبدیل آن به محصول استراتژیک اسیدفسفوریک ظرفیت بالایی در استان ایجاد می‌کند، اضافه کرد: مس آمادگی همکاری در مناطق مختلف دارد.

احمدی ابراز داشت: مسأله عمده، تأمین خاک فسفات است که مذاکراتی مس با نهادهای زیربط دارد تا نسبت رفع این دغدغه اقدام شود.

وی گفت: در زمینه استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی در این حوزه اگر سرمایه‌گذاری شود ما قطعا حمایت می‌کنیم در شهرستان تشکیل انجمن قطعه‌سازان موضوعی است که خالی مانده و باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و از حالت سنتی‌بودن بیرون آییم و مهندسی کار کنیم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان توضیح داد: در خصوص پیمانکاران فعال باید بیشتر کار شود علی‌رغم ظرفیت‌هایی که در مس و صنایع دیگر داریم جای خالی پیمانکاران قوی و حرفه‌ای در حوزه ساخت و عملیاتی و اجرایی و تأسیاتی و مشاوران فعال احساس می‌شود.

وی تأکید کرد: درخواستی از متولیان امر داریم که زوم‌بندی صنعتی شود ظرفیت‌های فولاد و مس و سایر صنایع در استان ایجاد شده از موازی‌کاری و کارهای مجددکردن جلوگیری شود شهرستان‌ها زوم‌بندی شوند که یک ظرفیت در چندنقطه ایجاد نشود.

احمدی گفت: مسائل اجتماعی و تقویت باشگاه صنعت مس ظرفیتی در استان می‌تواند باشد؛ قهرمانی مس رفسنجان در نیم‌فصل لیگ یک کشور و رفتن آن به لیگ برتر یک ظرفیت برای استان خواهد بود که مسئولان همه حمایت کنند اتفاقات خوب  و ادامه‌دار رقم بخورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تیم فوتبال رفسنجان سرچشمه لیگ برتر مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :