معاون استاندار کرمان:

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان می تواند یک بورس باشد

  • شناسه خبر: 52258
منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان می تواند یک بورس باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: اگر سرمایه‌گذاری‌های منطقه ویژه را وارد بورس کنیم خود منطقه ویژه می‌تواند یک بورس باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: اگر سرمایه‌گذاری‌های منطقه ویژه را وارد بورس کنیم خود منطقه ویژه می‌تواند یک بورس باشد.

به گزارش روراستی،  محمدعلی دهقان امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دانشگاه ولیعصر(عج) اظهار داشت: سال جاری که ۳۵ درصد یک سال نرمال تولید پسته شهرستان رفسنجان بوده حدود ۴ هزار میلیارد تومان فروش پسته بوده که اگر برای شهرستان دو هزار میلیارد تومان درآمد حاصل شده باشد یک هزار میلیارد تومان آماده سرمایه‌گذاری است، مردم باید به صنعت اعتماد کنند و سرمایه‌های خود را به این بخش ورود دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به اهمیت رفتن به سمت بورس، ابراز داشت: حتی پروژه‌ها را می‌شود وارد بورس کرد پیشنهاد می‌کنم سرمایه‌گذاری‌های که شده وارد بورس شود و سرمایه‌گذاران مختلف هم وارد شوند تا منابع سرگردان داخل شهر و استان را به سمت صنعت بیاوریم چون با این سرمایه‌ها کار صنعتی رواج و توسعه می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان ادامه داد: اگر سرمایه‌گذاری‌های منطقه ویژه را وارد بورس کنیم خود منطقه ویژه می‌تواند یک بورس باشد استفاده از مشاوران بورسی می‌تواند کارآیی داشته باشد در ۱۰ سال گذشته بورس هم از سکه، هم طلا و هم زمین بازدهی بیشتری داشته کسی که ارز می‌خرد تولید را راکد می‌کند اما در بورس کمک به صنعت و اشتغالزایی است و پول دست اهل فن می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به تقاضاهای متنوعی که هست باید مس فعال‌تر وارد بازار شود مس معین اقتصادی رفسنجان، شهربابک و انار است کارهایی که گل‌گهر در سیرجان انجام داده قابل مقایسه با مس نیست هرچند از زمان مدیر جدید مدیر مجتمع مس سرچشمه حدود ۳۰۰ درصد فعالیت‌های مس را گسترش داده اما توقعات زیادی در این حوزه هست که باید محقق شود.

دهقان به مشکل درست شدن سندهای مالکیت زمین های کشاورزی اشاره و تأکید کرد که باید پیگیری شود چراکه برای اخذ تسهیلات و موارد دیگر سند کاربرد دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بورس رفسنجان منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :