تحریف سخنان شهردار رفسنجان توسط یک رسانه محلی؛ شهردار رفسنجان: رسانه امانتدار مردم است

  • شناسه خبر: 52320
تحریف سخنان شهردار رفسنجان توسط یک رسانه محلی؛ شهردار رفسنجان: رسانه امانتدار مردم است

شهردار رفسنجان گفت: مصاحبه ای که از بنده توسط یک رسانه محلی منتشر شده برای یک ماه پیش با موضوع تقاطع غیرهمسطح انجام شده بود اما به مسائل حاشیه ای پرداختند حتی برخی جملات از زبان بنده جاری نشده است.

شهردار رفسنجان گفت: مصاحبه ای که از بنده توسط یک رسانه محلی منتشر شده برای یک ماه پیش با موضوع تقاطع غیرهمسطح انجام شده بود اما به مسائل حاشیه ای پرداختند حتی برخی جملات از زبان بنده جاری نشده است.

به گزارش روراستی، پس از موضوع استعفای عظیمی زاده و اظهار نظرهایی در این رابطه در فضای مجازی و حقیقی، ضمن مصاحبه تلفنی و درج سخنان شهردار در کانال روراستی، برای گفت وگوی بیشتر با شهردار دیدار حضوری انجام شد.

محمدرضا عظیمی زاده اظهار داشت: استعفا امری طبیعی است و ممکن است فشار مشکلات شخصی به حدی باشد که استعفا مطرح شود.

شهردار رفسنجان بیان داشت: دلیل استعفایم ناهماهنگی با شورای شهر نبود ما با شورا هماهنگی بسیار خوبی داریم هیچ وقت دخالتی که منجر به مسأله استعفا شود، نداشتیم و همیشه شورا از فعالیت های شهرداری حمایت کرده است.

وی تصریح کرد: اگرچه ممکن است اختلاف نظر در کار پروژه ها و تصویب لوایح باشد اما با همدلی برطرف شده است.

عظیمی زاده خاطرنشان کرد: زمانی که به دلیل مباحث خانوادگی موضوع استعفا مطرح شد اما باتوجه به اینکه فضای شهر ملتهب شد و تعهداتی هم شورا به مردم داده بود، مشکلات خانوادگی را برطرف کردم و برگشتم.

وی به مصاحبه یکی از سایت های محلی و انتشار آن در فضای مجازی پرداخت و توضیح داد: مصاحبه ای که از بنده توسط یک رسانه محلی منتشر شده برای یک ماه پیش با موضوع تقاطع غیرهمسطح انجام شده بود اما به مسائل حاشیه ای پرداختند حتی برخی جملات از زبان بنده جاری نشده است، باید در بیان مطالب دقت شود درست نیست اختلاف ایجاد کنیم چراکه رسانه امانتدار مردم است.

شهردار رفسنجان ادامه داد: حتی موضوعی هم موجب تشویش اذهان عمومی می شود نباید منتشر شود رسالت رسانه آرام کردن جامعه است.

تا زمانی که شورا بخواهد هستم

وی در ادامه ابراز داشت: تا زمانی که شورا به عنوان نمایندگان مردم به بنده اعتماد داشته باشند من در خدمت مردم هستم. در این مدت دو سال و یک ماه یک سری کارهایی از جمله ساماندهی فضاهای تفریحی، پیاده روها، بهسازی آسفالت، تجهیز ماشین آلات شهرداری، سیستم اتوماسیون اداری و…انجام شده و برای آینده برنامه هایی ازجمله ادامه ایجاد پارک های درون محله ای و کارهای عمرانی دیگر داریم.

عظیمی زاده گفت: یک سری پروژه های محرک در بحث ترافیک داریم و آن چه مهم است همدلی و همکاری بین دستگاه های مختلف وجود داشته باشد، شهر از نظر تنظیف، روشنایی، پارک و فضای تفریحی باید ایده آل و نمونه باشد که با کمک مردم میسر می شود.

وی در خصوص موضوع بارندگی و ایجاد مشکلاتی در سطح شهر بیان کرد: سیستم دفع فاضلاب و سیستم دفع آب های سطحی شهر کامل نیست بعضا شیب بندی در خیابان ها و سیستم دفع آب همان خیابان در نظر گرفته شده است.

مطالعه شبکه دفع آب های سطحی در رفسنجان

شهردار رفسنجان عنوان داشت: پیش بینی چاه های جذبی در بعضی مناطق کمک خوبی به این موضوع می کند که یکی از راهکارهایی است که برای کوچه ها استفاده می کنند، برای معابر اصلی باید شبکه دفع آب های سطحی مطالعه شود، ضمن اینکه امسال برای زیرگذر پمپاژ آب فعال و مسیر دفع آب اصلاح شد و آب نیز از بالا وارد زیرگذر نشد.

وی متذکر شد: میادینی هم که دچار آب گرفتگی می شدند در حال بررسی هستند و باید در نقشه برداری معابر جدید دقت شود که این مشکلات به وجود نیاید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تحریف رسانه محلی رفسنجان شهردار رفسنجان شهرداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :