امام جمعه رفسنجان:

باید مجلسی شجاع و انقلابی روی کار بیاید

  • شناسه خبر: 52348
باید مجلسی شجاع و انقلابی روی کار بیاید

امام جمعه رفسنجان گفت: باید مجلسی که جوان و کارآمد، انقلابی و برخوردار از انسان‌های دانشمند، شجاع، امین و خادم مردم و وفادار به ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) و خط ولایت، امامت و رهبری باشد، روی کار بیاید.

امام جمعه رفسنجان گفت: باید مجلسی که جوان و کارآمد، انقلابی و برخوردار از انسان‌های دانشمند، شجاع، امین و خادم مردم و وفادار به ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) و خط ولایت، امامت و رهبری باشد، روی کار بیاید.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: یکی از توصیه‌های عیسی‌بن مریم پیروی از عدالت و تنفر از قدرت‌های ظالم است اما کسانی که ادعای پیروی از مسیح را دارند از سران زورگو و سلطه‌گر درعالم هستند.

امام جمعه رفسنجان با گرامیداشت شهدای غواص بیان داشت: سال ۶۵ عملیات کربلای چهار انجام شد صدامیان در نهایت ددمنشی تعدادی از اسرای ما را دست بسته زنده‌زنده دفن کردند و سرانجام صدام در چنین ایامی توسط هم‌پیمانان خود اعدام شد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس پیش روی که پس از تأیید کاندیداها توسط شورای نگهبان انجام شده و معرفی می‌شوند، افزود: از همین الان دنبال شناسایی افراد باشید و با برنامه‌های آن‌ها آشنا شوید سعی کنید خودتان بر اساس معرفت و شناخت خودتان از میان صالحان اصلح را انتخاب کنید.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: انتخاب حق واجدان شرایط و هم وظیفه است پس سعی کنید این حق و وظیفه را بابصیرت و شناخت احقاق کنید؛ مجلسی که جوان و کارآمد، انقلابی و برخوردار از انسان‌های دانشمند، شجاع، امین و خادم مردم و وفادار به ارزش‌ها و آرمان‌های امام (ره) و خط ولایت، امامت و رهبری باشد، روی کار بیاید.

وی خاطرنشان کرد: چنین مجلسی می‌تواند منشأ خدمات و برکات باشد ازجمله کارهای مجلس تأیید وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور و تصویب بودجه و نظارت بر اجرای قانون است که اگر روزی وزیری خطا کرد می‌تواند استیضاح کند.

عسکری عنوان داشت: ۹ دی‌ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام‌گذاری شده روزی که ملت مسلمان ایران در یک انتفاضه در سال ۸۸ بعد از یک دوره صبر انقلابی آتش فتنه را خاموش کردند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران روز عاشورا اقدام رسوا و متفضح را انجام دادند و کمتر از ۴۸ ساعت مردم مشت محکمی به دهان اصحاب فتنه زدند که به تعبیر امام علی (ع) چشم فتنه را کور کردند و اقدام به‌موقع انجام دادند.

عسکری ابراز داشت: در این جریان می‌توانیم در یک تقسیم‌بندی جریان‌ها را به سه دسته تقسیم کنیم؛ عده‌ای عوامل و فریب‌خورده‌ها و ایادی دشمن بودند که به میدان آمدند و به اصل ولایت فقیه اهانت و … اهانت کردند، دسته دوم عامه مردم بودند که به میدان آمدند و فتنه را محکوک کردند و دسته سوم کسانی بودند که سکوت کردند و  فتنه را محکوم نکرند یک جمله نگفتند و در خطابه‌ها و سخنرانی‌های خود درخصوص فتنه جمله‌ای به زبان نیاوردند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: «کسی که داعی محبت ما را داشته باشد اما از دشمنان ما بیزاری نجوید دروغ می‌گوید»، مانند این است که کسی بگوید امام را دوست دارم، انقلاب اسلامی را دوست دارم و حرف پیروی از ولایت را بر زبان جاری کند اما در زمان مقتضی به میدان نیاید پس او دروغگوست و تنها این ادعاها دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات انقلابی رفسنجان مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :