سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: ۱۵ سفیر کشورمان در کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی برای بازدید از ظرفیت‌های استان به کرمان سفر کردند.

به گزارش روراستی، محمدعلی دهقان امروز در حاشیه بازدید سفرای ایران در کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی از مجتمع مس سرچشمه اظهار داشت:  ۱۵ سفیر به استان کرمان سفر کردند، سفرایی که قرار است به‌زودی عازم کشورهای محل ماموریت‌شان از جمله بلژیک، پاکستان، آلمان، آفریقای جنوبی و… شوند که از این موقعیت استفاده کردیم شناختی نسبت به استان کرمان داشته باشند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان ادامه داد: یک هدف از این بازدید این بود که هم جاذبه‌های گردشگری را از نزدیک ببیند و بتوانیم در جذب توریست از این ظرفیت استفاده کنیم و هم صادرات محصولات استان در بازارهای جهانی و ارتباط برای جذب سرمایه‌گذاران خارج ار کشور به ویژه ایرانیان علاقمند به سرمایه‌گذاری در کشور از طریق سفرا شناسایی و به مسئولان استان معرفی شوند.

وی ادامه داد: سفر این سفیران از روز سه‌شنبه از بم شروع شد و در جیرفت، ماهان و کرمان ادامه یافت و امروز هم در مس سرچشمه رفسنجان هستند و سپس عازم سیرجان خواهند بود و  امشب از طریق فرودگاه سیرجان به تهران برمی‌گردند.