امام جمعه موقت رفسنجان:

سردار شهید سلیمانی تا آخرین قطره خون انقلابی ماند

  • شناسه خبر: 52572
سردار شهید سلیمانی تا آخرین قطره خون انقلابی ماند

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: انقلابی‌بودن مهم نیست انقلابی‌ماندن تا آخر عمر و تا آخر پشت خط ولی قرارگرفتن مهم است.

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: انقلابی‌بودن مهم نیست انقلابی‌ماندن تا آخر عمر و تا آخر پشت خط ولی قرارگرفتن مهم است.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار داشت: خبر ناگوار شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی همه را متأثر کرد همه ما متألم شدیم من این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت بقیه‌الله‌ و فرمانده کل قوا تسلیت می‌گویم بیش از همه ایشان سوختند چون قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.

وی ادامه داد: حاج‌قاسم شهید بین‌الملل ماست که به همه مجاهدان فی‌سبیل‌الله، خانواده و همسر و فرزندان داغدیده اش تسلیت و تبریک می‌گویم امیدواریم راه این شهید بزرگوار استمرار خواهد داشت و سلیمانی‌ها جای ایشان خواهند نشستن.

امام جمعه موقت رفسنجان با اشاره به آیه قرآن تصریح کرد: شهید حاج‌ قاسم سلیمانی هم ایمان در قلبش موج می‌زد هم دائما زبانش به ذکر خدا مشغول بود و رفتارش متعهدانه و ولایت‌مدار بود.

وی ادامه داد: انقلابی‌بودن مهم نیست انقلابی‌ماندن تا آخر عمر و تا آخر پشت خط ولی قرارگرفتن مهم است. امروز تمام جبهه مقاومت به سردار سلیمانی افتخار می‌کند. خون به ناحق ریختن سردار سلیمانی و همراهانش در منطقه اثر خود را خواهد گذاشت.

خطیب موقت جمعه رفسنجان ابراز داشت: پرستاری و طبابت بسیار شغل مقدسی است که باید در این مجموعه‌ها موازین و حدود شرعی رعایت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه موقت انقلابی رفسنجان سردار سلیمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :