فرماندار رفسنجان:

خون شهید سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است

  • شناسه خبر: 52617
خون شهید سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران است

فرماندار رفسنجان گفت: ما یقین داریم حتما خون شهید سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران در مقابل ستمگران خواهد بود.

فرماندار رفسنجان گفت: ما یقین داریم حتما خون شهید سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران در مقابل ستمگران خواهد بود.

به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: با کمال تأسف و تأثر شهادت مجاهد فی‌ سبیل‌الله که عمرش را برای دفاع از کیان اسلام با لشکری افتخارآفرین گذراند و رزمندگان بسیاری را تربیت کرد و شهدای زیادی در مکتب خود پروراند به ملت ایران تسلیت و به آن سردار تبریک می‌گویم.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: افتخار شهرستان رفسنجان این است که سرداران و فرماندهان شهیدی در کنار حاج قاسم جنگیدند او با یک کهکشان به زندگی پایان داد و فردی بود که در مقابل جبهه استکبار جبهه‌ای به گستردگی دنیا به‌وجود آورد و به فرمان فرعون زمان کشته شد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی با شهادتش زندگی ابدی خود را آغاز کرد، سردار عاشق شهادت بود و بارها گفته بود به‌دنبال شهادت هستم و ما یقین داریم حتما خون شهید سلیمانی نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران در مقابل ستمگران خواهد بود چون وی شخصیت ملی بود و آحاد مردم از همه گروه‌ها و افراد به او ارادت داشتند.

فصیحی‌هرندی بیان کرد: دشمنان ملت ایران و اسلام به آرزوی خود نخواهند رسید و این سخن احساسی و شعاری نیست در آینده نزدیک دشمن به اشتباه خود پی خواهد برد.

وی با بیان اینکه بعضی خون‌ها حماسه می‌آفریند و دنیا را عوض خواهد کرد، افزود: خون شهید سلیمانی از این خون‌هاست.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جلسه شورای اداری حماسه خون شهید رفسنجان قاسم سلیمانی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :