عضو شورای اقامه نماز استانداری وضعیت نماز در کشور و استان را بیمارگونه دانست و خانواده و مسئولان را دو عامل آن برشمرد.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام علیزاده عضو شورای اقامه نماز استانداری کرمان در جلسه شورای اداری رفسنجان با بیان اینکه وضعیت نماز در کشورمان آن‌گونه که باید نیست و بیمارگونه است، اظهار کرد: خانواده‌ها یکی از مقصران هستند زمانی که پدر و مادر به نماز بی‌توجهی کنند فرزندان هم یاد می‌گیرند، خانواده به غذا و مسائل بهداشتی خیلی اهمیت می‌دهد اما به نماز فرزندان خود اهمیت نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی امنیت خوبی در کشورمان حاکم است و ما این پست و مقام‌ها را به لطف خدا گرفتیم اما در مقابل لطف خدا چه کردیم، برای اقامه نماز اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم اگر هر یک از ما برای اقامه نماز یک قدم برداریم وضعیت نماز بهتر از این می‌شود.

علیزاده در ادامه به ویژگی‌های اخلاقی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: او برای جبهه مقاومتی است که دنیا را فرا گرفته و همه دنیا به آن شهید مظلوم نگاه ویژه ای داشتند، تمام دنیا از آمریکا و آمریکا از سردار سلیمانی می‌ترسید.

عضو شورای اقامه نماز استانداری کرمان ابراز داشت: ولایتمداری، قیام برای دین خدا به حاج قاسم سلیمانی عزت داد، او فردی متواضع بود که هیچ مؤسسه تبلیغاتی یا سایتی ندارد و دنبال معروفیت نبود.