روراستی گزاش می دهد؛

تشییع اسطوره جهاد و مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی/تصاویر

  • شناسه خبر: 52628
تشییع اسطوره جهاد و مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی/تصاویر

مراسم تشییع سردار سپبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار شد.

مراسم تشییع سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سرتیپ پورجعفری در کرمان برگزار شد.

به گزارش روراستی، امروز همه آمده بودند، پیر و جوان کودک و بزرگسال از راه دور و نزدیک از شهرهای استان و استان های همجوار آمده بودند تا فرزند مجاهد وطن را در آغوش بگیرند و روی دوش بگذارند و تا آرامگاه ابدی اش بدرقه کنند.

«حاج قاسم» نه برای کرمان و ایران بلکه برای تمام مسلمانان و حتی غیرمسلمانان جهان بود،طنین گام هایش رعب و وحشتی در دل دشمن می افکند که راهی جز شهادتش ندیدند.

امروز قاسم سلیمانی نامش بلندآوازه تر از قبل شده چون او جهان اسلام را با شهادتش متحد کرده و لرزه بر تن اعداء نشانده، سپهبد سلیمانی همان کسی که هرگز میز را به میدان مبارزه ارجح ندانست و جایی در عکسی او را پشت میز ندیدیم، او دائما در میدان عمل و میدان پیکار و نبرد با دشمن بود و در راه شهادت سر از پا نمی شناخت او آرزویش شهادت بود اگرچه داغش بر دل ما ماند و می خواستیم سال های سال آن نگاه مهربان و آن لبخند خاصش را ببینیم اما خدا او را بیشتر می خواست و نزد خودش برد تا در کنار خودش او را مأوا دهد.

امروز ملت ایران و مردم کرمان ثابت کردند که جمعیت میلیونی ادامه دهنده راه حاج قاسم هستند و هرگز در این راه خسته نمی شوند، مردم احساس دین می کنند و این دین را تا امروز به خوبی ادا کرده اند که امیدواریم این سردار سپهبد والامقام بپذیرد.

برچسب ها:
تشییع حاج قاسم رفسنجان سردار سلیمانی کرمان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :