امام جمعه رفسنجان گفت: آن‌چنان انتقام سیلی سخت و محکم سپاه بر گوش ارتش تروریست آمریکا در دنیا به صدا درآمد که همه یارانشان به نحوی عقب‌نشینی کردند و رئیس‌جمهور آمریکا عملا به معذرت‌خواهی افتاده است.

به گزارش روراستی، روز پنج شنبه آیین بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای برگزار شد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای مقاومت اظهار داشت: رحلت جمعی از هموطنان‌مان در پی حادثه کرمان را تسلیت می‌گویم.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در اقدامی سریع و قبل از خاکسپاری پیکر پاک شهید سلیمانی آن‌چنان سیلی محکمی به ارتش تروریست آمریکا زد و پایگاه آمریکا را با ده‌ها موشک مورد هدف قرار داد، قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور ذلیل آمریکا شب گذشته با صدای لرزان سخنرانی کرد و گفت ما قصد مقابله نداریم، همه ارتش نجس و نیروهای نظامی آمریکا به اندازه یک لنگ کفش سردار سلیمانی ارزش ندارند مگر می‌توان یک وجود ارزشمند الهی و بنده مخلص خدا را با انتقام‌گرفتن با این آمریکایی‌ها مقایسه کرد.

عسکری خاطرنشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم تا به‌حال هیچکس به اردوگاه و پایگاهی از پایگاه‌های آمریکا در دنیا تعرض نکرده و این اولین انتقامی بود که ایران اسلامی با قدرت و صلابت و بدون اینکه بگذارد زمانی بگذرد و هنوز پیکر سردار در خاک آرام نگرفته بود این انتقام سخت صورت گرفت.

وی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی آن‌چنان لرزشی بر اندام پوسیده این ببرهای کاغذی قرار داد و آن‌چنان انتقام سیلی سخت و محکم سپاه بر گوش ارتش تروریست آمریکا در دنیا به صدا درآمد که همه یارانشان به نحوی عقب‌نشینی کردند و رئیس‌جمهور آمریکا عملا به معذرت‌خواهی افتاده است.

این یادگار دفاع مقدس و همرزم سردار سلیمانی ابراز داشت: دز رابطه با سردار سلیمانی سخن گفتن خیلی دشوار است بنده حدود چهل سال با ایشان افتخار آشنایی داشتم در تمام مجالس‌شان حضور داشتم و با وی مأنوس بودم، سخن گفتن برایم دشوار است چون می‌دانم چه عنصر ارزشمندی از دست جهان اسلام و مقاومت گرفته شد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ۲۰ سال پیش فرمودند «من از ارادتمندان سردار سلیمانی هستم»، و روز گذشته فرمودند «امروز با تمام وجودم در مقابل ایشان تعظیم می‌کنم» و با عظمت از شهید سلیمانی یاد کردند.

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی از آدم‌ها آن‌قدر بزرگ هستند و عظمت دارند و دارای شوکت و جلالت هستند که هیچ لفظ و بیان و خطابه‌ای نمی‌تواند آن‌ها را وصف کند و در قالب هیچ ادبیات و کلام و گفتاری نمی‌گنجند که سردار سپبد شهید سلیمانی از آن دسته انسان‌ها بود.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی چه کرد که محبوب شد، عبودیت و بندگی خدا که ریشه همه کمالات است در وجود او موج می‌زد او ولایتمدار و انقلابی بود و به هیچ جناحی وابسته نبود و ورای باندبازی‌های سیاسی بود او خط قرمزش مسائل انقلاب بود او ذوب در اسلام، انقلاب، امامت، ولایت و رهبری بود.

عسکری اظهار کرد: سردار سپهبد شهید سلیمانی یک نیروی در خط اسلام، انقلاب و ولایت بود.

انتهای پیام/