آیا زیرساخت های مهم رفسنجان زیر ذره بین نفوذی روباه پیر بود

  • شناسه خبر: 52816
آیا زیرساخت های مهم رفسنجان زیر ذره بین نفوذی روباه پیر بود

جمعی از سفرای کشورهای خارجی از جمله انگلیس به استان کرمان سفر کردند و شهر رفسنجان هم جزئ برنامه های آن ها بود.

جمعی از سفرای کشورهای خارجی از جمله انگلیس به استان کرمان سفر کردند و شهر رفسنجان هم جزء برنامه های آن ها بود.

به گزارش ” روراستی ” ، حدود دو ماه پیش جمعی از سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران از شهرهای استان بازدید کردند و یکی از اهداف شان این بود که ظرفیت سرمایه گذاری در شهرهای استان ازجمله رفسنجان را مورد بررسی قرار دهند و به قول فدائی استاندار کرمان منجر به ارتباطات فرهنگی و گردشگری هم شود.
اما اگرچه در این بازدیدها اگر نیت خیر باشد خوب است، اما این روزها نفوذ واژه ناآشنایی نیست که در کشور مطرح است آن هم توسط یک انگلیسی، چرا که در تجمعات بی ارزش اخیر در تهران سفیر انگلیس حضور داشته و در حال فیلم گرفتن از معترضانی بود که بعضا دست نشانده همین ایادی هستند، که خوشبختانه دستگیر می شود و دقایقی که در بازداشت بوده ترسی هم به جانش می افتد.
اما آن چه قابل ذکر است؛ این است که نباید به راحتی زیرساخت های مهمی که برای شهرمان حکم حیات دارند و البته برای کشور ازجمله مجتمع عظیم مس سرچشمه را به راحتی آب خوردن در اختیار اینگونه افراد قرار داد تا بررسی کنند و وابستگی شهرستان به این نقاط را دریابند و خدایی ناکرده یک روز از همان نقطه به ما ضربه بزنند.
چه بسا دیدیم که چند روز گذشته مجددا آمریکای جنایتکار مس را در لیست تحریم ها قرار داد.
حتی کشاورزی مان هم با وجود اینگونه اشخاص می تواند در خطر باشد به طور مثال ورود یک سم بی کیفیت در بازار و دهها مورد دیگر.
پس مسئولان خیال خام نداشته باشند و جلو بروند و با این سفرا قدم بزنند عکس بگیرند و کاملا توضیح دهند که به قول معروف«چی به چیه»، این حضور سفیر انگلیس در تجمع تهران می تواند تلنگری باشد، هرچند تاکنون از ناحیه روباه پیر، کشور عزیزمان کم ضربه نخورده است و این استعمارگر آن قدر دستش آلوده است که می طلبد حواس ها بیش از این جمع باشد.
و البته سرمایه گذاری کشورها در کشورمان خوب است اما کشورهایی مانند انگلیس و امثال آن هرگز نمیتوانند برای کشورمان ارمغانی بیاورند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
تجمعات تحریم مس رفسنجان روباه پیر سفرای خارجی سفیر انگلیس مجتمع مس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین علی

    همه نمی دانیم در سالهای خیلی دور تمام مسئولین شهرستان ،موسسه تحقیقات پسته وهمه عوامل دخیل خانمی بنام فرگوسن را از امریکا به این شهر اوردند تا روی محصول پسته تحقیق کند ایشان سالها کارکرد تا فهمید با تجویزات خود چگونه باردهی این محصول را در این شهر ازبین ببرد وچگونه بهترین نژادهای پسته را در امریکا به بار نشاند تا اکنون گوی سبقت را از ماربوده اند وحالا اقایان با آوردن نماینده روباه مکار به این شهر وبرای رای آوردن در انتخابات تمام زیر ساختهای این شهر از جمله مس سرچشمه که شاهرگ حیاتی این شهر است را به کام مرگ ببرند همگان شاهد باشیم چگونه تا چندوقت دیگر اتحادیه اروپا وامریکا تحریم هایی وضع می کنند که این گلوگاهها را مورد هدف قرار دهد نمی دانم نهادهای امنیتی کجا هستند وچه می کنند.

    شهروند

    کاملا درسته اما شاید عده ای از مسئولین دانسته و از روی برنامه دست به این کارها می زنند و شاید هم ندانسته و جاهلانه و از سر غفلت(مثل قضیه عکس با خانم موگرینی در مجلس و ذوق بابت آن) که بایدبررسی شود اما به هرحال نهادهای امنیتی و حفاظتی و پدافند غیرعامل حواشان به تحرکات و رفتارهای مشکوک دشمن باشد.

    حسین

    باید توجه بیش از پیش به راهنمایی های امام خامنه ای داشته باشیم که گول نفوذی ها و دشمنان رو نخوریم