استاد حوزه علمیه گفت: امروز فریاد مردم عراق را شنیدید اینها از برکت خون حاج قاسم است که مردم عراق مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد می‌زنند.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام ماندگاری جمعه شب در اجتماع هیئت‌های عزاداری در مهدیه صاحب‌الزمان (عج) در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: من قول می‌دهم از آفریقا، اروپا و آسیا مردم برای زیارت قبر حاج قاسم به گلزار شهدای کرمان می‌آیند.

وی بیان کرد: همچنان که خون حاج قاسم انقلاب را بیمه کرد امروز فریاد مردم عراق را شنیدید اینها از برکت خون حاج قاسم است که مردم عراق مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد می‌زنند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مکتب سلیمانی همان مکتب فاطمه زهرا (س) و مکتب امام حسین (ع) است، این مکتب مکتب  تنبلی و شکم پرستی نیست و مکتب مراقبت، شهامت، استقامت و ولایت‌مداری و مکتب دفاع فاطمی از ولایت است.

ماندگاری گفت: مکتب سلیمانی به ما می‌گوید مردم شما در انتخابات خیلی نقش دارید، در انتخابات حزب و قوم خویش بازی و رفیق بازی معنی ندارد هر کسی خادم ولایت است با اخلاص با تدبیر و خط امام و ولایت را با تمام وجودش قبول دارد او به‌ درد انقلاب و جمهوری اسلامی می‌خورد.

وی مکتب سلیمانی را مکتب انتخاب درست دانست و افزود: در این این ۴۱ سال توفیقاتی که داشتیم به برکت انتخاب‌های درست و ولایت  بوده و هر عقب افتادگی و مشکل داشتیم به انتخاب غلط بوده است.

وی گفت: یک مکتبی که می‌گوید غیر از این جوانان این مرز و بوم نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند و نظر رهبری و ولی نیز هم اتکا به امت نه بیگانگان است.

ماندگاری با بیان اینکه سبک زندگی حاج قاسم و شهدا را انتخاب  کنیم، خاطرنشان کرد: شاخصه دوم مکتب سلیمانی مجاهدت است، مجاهدت یعنی کسی در ایمانش شک ندارد و اعتقادش به خدا محکم است و حاج قاسم مجاهد فی سبیل‌الله بود کسی که مجاهد است در مقابل مشکلات کم نمی‌آورد و هم صبور و هم شکور است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در میدان جنگ اهل مراقبت از ایمانش بود، عنوان کرد: ویژگی سوم مکتب سلیمانی این بود که اهل توسل بود یعنی بعد از ایمان راسخ و مجاهدت مابقی را گریه جلو می‌برد و مکتب سلیمانی مکتب یا حسین است.

انتهای پیام/