توسط موکب خاتم الانبیاء رفسنجان ارسال شد؛

کمک های مردم رفسنجان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

  • شناسه خبر: 52948
کمک های مردم رفسنجان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان گفت: کمک‌های مردم شهرستان رفسنجان که توسط این موکب جمع‌آوری شده به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء (ص) رفسنجان گفت: کمک های مردم شهرستان رفسنجان توسط خادمان موکب خاتم الانبیاء ص در حال توزیع بین هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان است.

به گزارش روراستی، علی میربابایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام آمادگی موکب خاتم الانبیاء (ص) جهت کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان، مردم نوع‌دوست شهرستان رفسنجان با اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی، سیل همدلی راه انداختند.
وی در مورد میزان کمک های مردمی به این موکب بیان کرد: این کمک ها شامل ۴٢٠ بسته مواد غذایی (شامل: برنج، نخود، لوبیا، عدس، روغن، لپه، ماکارونی، کنسرو ماهی، کنسرو لوبیا، رب گوجه، سویا، کبریت، مواد شوینده و بهداشتی و پوشک بچه) یک کامیون آب معدنی، ۲۰۰عدد پیک نیک پرشده، ۲۰۰ بسته لباس تفکیک شده، ۳۰۰بسته لوازم التحریر، ۸۰۰ قوطی انواع کنسرو، تعدادی پتو و روفرشی جمع آوری و ارسال شد.
علی میربابایی اذعان کرد: خادمان موکب خاتم الانبیاء ص پس از حضور در شهرستان فنوج که واقع در مرز استان های کرمان و سیستان بلوچستان است و شناسایی روستاهای محرومی که حتی فاقد جاده ای برای تردد خودرو هستند، کمک های مردم را به دست سیل زدگان رساندند و همچنان با همت شما مردم خیّر این کمک رسانی ادامه دارد و تا کنون ۲۰۰ بسته دیگر نیز در محل تهیه شده و آماده توزیع است.
مسئول موکب خاتم الانبیاء ص از مردم درخواست کرد: منتظر دریافت کمک های هرچند کوچک اما ارزشمند شما هستیم تا قطره قطره جمع شود و سیل همدلی تداوم یابد و مرهمی بر دل دردمند هموطنان مان شود.
شماره کارت موکب خاتم الانبیا ص رفسنجان ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۰۳۸۴۰
و همچنین از طریق کلیک بر روی این آی پی میتوانید به آسانی مبلغ موردنظر را پرداخت کنید: https://idpay.ir/mokeb-rafsanjan

 

برچسب ها:
اهالی نوق رفسنجان ستاد عتبات سیستان و بلوچستان سیل زدگان موکب خاتم الانبیا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :