امام جمعه رفسنجان:

نسل جوان باید بداند کجا بودیم و انقلاب ما را کجا رسانده است

  • شناسه خبر: 52973
نسل جوان باید بداند کجا بودیم و انقلاب ما را کجا رسانده است

امام جمعه رفسنجان گفت: نسل جوان امروز ما باید بداند کجا بودیم و انقلاب ما را به کجا رسانده است.

امام جمعه رفسنجان گفت: نسل جوان امروز ما باید بداند کجا بودیم و انقلاب ما را به کجا رسانده است.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اظهار داشت: تلاش کنیم در ایام‌الله دهه فجر چهره زیبایی از جمهوری اسلامی به نمایش بگذاریم ارائه گزارشی از عملکرد ادارات انجام شود و اگر مقدور است به‌صورت نمایشگاه باشد.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: نظام، خدمات ارزشمندی انجام داده که مردم باید با آن‌ها آشنا شوند و کارهایی که انجام شده را ببینند.

وی تصریح کرد: طبق ارائه گزارشی که مرکز بهداشت داده، ۲۰ سال به امید به زندگی از اول انقلاب تاکنون افزوده شده که خدمت زیادی به‌شمار می‌رود، همچنین در زمینه مس، آمریکایی‌ها که مجموعه مس را شروع کردند بعد از انقلاب از کشورمان اخراج شدند به این امید که این کار ادامه نخواهد یافت اما الان مجموعه مس یک سازمان عظیم، کارآفرین، مولد و… است که تولید ثروت می‌کند.

عسکری بیان کرد: طبق آیات قرآن نعمت‌های الهی باید بازگو شود و از اینکه گفته شود ریا می‌شود، نباید ترسید.

وی با اشاره به خدمت عظیم نهضت سوادآموزی در باسوادکردن افراد جامعه، عنوان داشت: قبل از آمار جمعیت بیسواد ۵۰ درصد بوده الان یک درصد است که یک افتخار بزرگ برای نظام است؛ گزارش عملکردهای نظام در چهل سال دو ثمره قطعی دارد یک ثمره آن خوشحالی مردم و نتیجه دیگر آن مردم با آمار و ارقام مستند به دهان بدخواهان نظام می‌زنند.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: جاده‌های شهری و روستایی، آب و برق، تلفن و سایر پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی به‌وجود آمده است روزانه روستاهای زیادی آب‌رسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و..می‌شود، در مسائل پزشکی، درمانی، هسته‌ای نانو و زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشتیم که باید بازگو شود.

وی اظهار کرد: انقلاب ما چهل ساله است و در اوج قرار داریم بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرأت نداشت با آمریکا مقابله کند ما با موشک‌های خود پایگاه آمریکا را در هم کوبیدیم که  کم‌کم آمار تلفات‌شان را اعلام می‌کنند.

عسکری افزود: بعضی عادت کردند برای مردم ناامیدی ایجاد کنند اصل سیستم با دزدی و غارت بیت‌المال مخالف است اما یک انسان ممکن است یک جا خطا کند.

وی متذکر شد: نسل جوان امروز ما باید بداند کجا بودیم و انقلاب ما را به کجا رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انقلاب دهه فجر رفسنجان نسل جوان نظام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :