امام جمعه رفسنجان:

با عملکردمان پشت پا به انقلاب نزنیم

  • شناسه خبر: 53162
با عملکردمان پشت پا به انقلاب نزنیم

امام جمعه رفسنجان گفت: برای انقلاب زحمت‌ها کشیده شده و جان‌ها اهدا شده که باید این خون‌ها را پاس بداریم و با عمل خودمان پشت پا بر عملکرد آن‌ها نزنیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: برای انقلاب زحمت‌ها کشیده شده و جان‌ها اهدا شده که باید این خون‌ها را پاس بداریم و با عمل خودمان پشت پا بر عملکرد آن‌ها نزنیم.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگوی جهان شده و بزرگان و رادمردانی تربیت کرده که از ملت‌های محروم دفاع کنند که سردار شهید سلیمانی در عراق، یمن، سوریه و لبنان منشأ خدمات و برکاتی بود که برگرفته از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه رودخانه انقلاب با تمام ظرفیت و حرکت خود ادامه داد و جریان حق انقلاب همه جریان‌های باطل و کف‌های روی آب را کنار زد که این تعبیر قرآن کریم است، افزود: هر جریانی که به مردم نفع برساند و هر مدیری که برای جامعه خدمتگزار باشد ماندگار است.

وی با تبریک دهه فجر تصریح کرد: مردان بزرگی در مسیر انقلاب به شهادت رسیدند و گروهی در مسیر انقلاب آن را همراهی می‌کنند که یاد و نام همه را گرامی می‌داریم و برای آن‌ها که در راه انقلاب خدمت می‌کنند آرزوی توفیق داریم.

عسکری بیان کرد: بیاییم از یاران و بزرگان انقلاب و شهدایی همچون شهید مطهری که ماندگار شدند و فکر و اندیشه آن‌ها ماندگار شد درس بیاموزیم که مدیر انقلابی باید اندیشه شهید مطهری را در ذهن خود داشته باشد که گفت « هر کاری که زمین مانده وظیفه من است».

وی ادامه داد: مدیران یک مجموعه همه با هم برای خدمت‌رسانی به جامعه انقلابی تحت لوای ولی‌فقیه گام برداریم. برای انقلاب زحمت‌ها کشیده شده و جان‌ها اهدا شده که باید این خون‌ها را پاس بداریم و با عمل خودمان پشت پا بر عملکرد آن‌ها نزنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انقلاب دهه فجر رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :