نگاهی به نشست امروز کاندیداها؛

کاندیداهای مجلس در رفسنجان، امروز چه گفتند

  • شناسه خبر: 53222
کاندیداهای مجلس در رفسنجان، امروز چه گفتند

نشست کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر گزار شد.

نشست کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای هیئت اجرایی و نظارت در فرمانداری رفسنجان بر گزار شد.

به گزارش روراستی، به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، از مدت‌ها قبل تریبون‌ها بخش اعظمی از مطالب‌شان را به انتخابات و شرکت پرشور مردم در انتخابات اختصاص دادند، در این برهه از زمان حضور مردم می‌تواند بار دیگر مشت محکمی بر دهان بدخواهان کشورمان، نظام‌مان و ولایت‌فقیه‌مان باشد، انتخابات تعیین‌‌کننده مجلسی است که قرار است برای مشکلات مردم حرف بزند، قانون وضع کند و برای بیرون‌آمدن از گرفتاری‌های مردم اتاق فکری باشد که عملا رفع مشکلات را ببینیم و همان‌طور که می‌خواهیم مجلس انقلابی و با خاصیتی داشته باشیم.

امروز رفسنجان شاهد کاندیداهایی است که هر کدام ایده و نظری برای آمدن دارند و هرکدام خود را به‌گونه‌ای خاص معرفی کردند از انقلابی‌بودن و مستقل تا اصولگرا و اصلاح‌طلب و همه و همه در این راه گامی برداشتند.

البته بعضی، کری‌هایی هم خواندند و پیشاپیش خود را برنده معرفی کردند.

یک کاندیدا هم برگزاری انتخابات را از سخت‌ترین، پراسترس‌ترین و پرحجم‌ترین کارها در کشور عنوان کرد و نفر بعدی به قانون انتخابات خرده گرفت و قانون اندازه عکس کاندیداها برای تبلیغ را دارای ابهام دانست.

اما شور و هیجان انتخابات در هر محفل و مجلسی هست و همه خود را برای آشنایی با کاندیداها آماده می‌کنند و از یکدیگر سراغ سوابق و شخصیت و کارآمدی کاندیداها را می‌گیرند تا بتوانند بهترین را راهی خانه ملت کنند.

۲۲۱ شعبه اخذ رای در رفسنجان فعال خواهد شد

مجید فصیحی‌هرندی امروز در جمع کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه رفسنجان و انار  با اشاره به اینکه در شهرستان های رفسنجان و انار ۲۲۱ شعبه اخذ رای خواهیم داشت، اظهار داشت: بیست و سوم بهمن زمان اعلام رسمی اسامی کاندیداهاست و از ۲۴ بهمن تبلیغات کاندیداها آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از رای‌گیری امکان تبلیغ وجود دارد.

فرماندار رفسنجان و رئیس ستاد انتخابات این شهرستان ادامه داد: برای هر شعبه اخذ رای یک نفر به‌عنوان نماینده کاندیدا می‌تواند حضور داشته باشد و نمایندگان حق دخالت در روند انتخابات را ندارند.

وی ادامه داد: تجمیع آرا بر اساس قانون  و مراحل انتخابات از صفر تا ۱۰۰ قابل کنترل است.

فرماندار رفسنجان در ادامه طی سخنانی به شخصیت سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی پرداخت و ابراز داشت: مردم ایران نمادی از تمام شهیدان را تشییع کردند، عصاره تمامی شهیدان دفاع مقدس و حریم اهل‌بیت (ع) در حاج قاسم بود.

وی تأکید کرد: تلاش کنیم فضایی مبتنی بر اخلاق اسلامی در شهر حاکم شود.

حاج‌جعفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان و جانشین ستاد انتخابات شهرستان اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت بالا در انتخابات، تضمین و بیمه نظام است.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها تا روز شنبه نماینده تام‌الاختیار خود در شهرستان را معرفی کنند.

گزارش از زهرا بمی نژاد

برچسب ها:
اصلاح طلب اصولگرا انار انتخابات مجلس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :