همزمان با هشتمین روز دهه فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از ۱۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در کشکوئیه

  • شناسه خبر: 53257
بهره برداری از ۱۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در کشکوئیه

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان، ۱۸ طرح عمرانی، درمانی و کشاورزی در بخش کشکوئیه رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان، ۱۸ طرح عمرانی، درمانی و کشاورزی در بخش کشکوئیه رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روراستی، علی ملاشفیعی اظهار داشت: یک حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال از محل منابع آب و فاضلاب روستایی  و خودیاری در احمدآباد دئفه کلنگ زنی شد، موسسه و دارالقرآن شهید حسن صالح خواجه حسینی با اعتبار ۲ میلیارد ریال و مرکز خدمات جامع سلامت حضرت سیدالشهدا در احمدآباد دئفه از توابع کشکوئیه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و خودیاری به بهره برداری رسید.

بخشدار کشکوئیه گفت: همچنین پایگاه اورژانس جاده ای احمدآباد دئفه که با اعتبار ۲ میلیارد ریال احداث شده است به بهره برداری رسید.

وی افزود: مسجد و مجموعه فرهنگی ورودی  شهر کشکوئیه هم با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری این شهر، میدان فوتبال چمن مصنوعی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مجتمع مس سرچشمه و شهرداری کشکوئیه  و مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا کشکوئیه هم از دیگر افتتاحیات در این بخش بود.

ملاشفیعی عنوان کرد: ۲ طرح آبیاری قطره ای در باغات پسته متعلق به آقای امین در کشکوئیه به بهره برداری رسید که برای اجرای این ۲ طرح ۲۷ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، اجرای طرح های آبیاری نوین می تواند در افزایش میزان محصول و مدیریت صحیح منابع آب کارآمد و موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیز آسفالت معابر شهری با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، تعریض و زیرسازی و آسفالت باند دوم محور معلم در شهر کشکوئیه با هزینه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ساختمان تجاری پارک خاتم الانبیاء با هزینه ۱٫۵ میلیارد ریال هم در کشکوئیه به بهره برداری رسید.

بخشدار کشکوئیه اظهار کرد: همچنین نصب ست ورزشی و آلاچیق پارک خاتم الانبیاء با هزینه ۴٫۵ میلیارد ریال در شریف آباد کشکوئیه، اصلاح  شبکه آب روستایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب روستایی در سطح بخش، تأمین روشنایی بلوار بهجت آباد امین هم با اعتبار  ۱٫۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری و رفع افت ولتاژ برق روستای دئفه رضوی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره برق شهرستان رفسنجان  به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
افتتاحیه دهه فجر رفسنجان کشکوئیه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :