فرماندار رفسنجان عنوان کرد:

استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در رفسنجان

  • شناسه خبر: 53416
استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: تعداد ۲۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های رفسنجان و انار مستقر خواهد شد.

فرماندار رفسنجان گفت: تعداد ۲۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های رفسنجان و انار مستقر خواهد شد.

به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی عصر امروز در نشست خبری با موضوع انتخابات با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات اظهار داشت: فرآیند انتخابات از بدو شروع تا امروز به‌خوبی پیش رفته و از فردا تبلیغات کاندیداها آغاز می‌شود.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: تبلیغات به‌مدت یک هفته و در چارچوب قانون باید صورت گیرد و تا صبح پنج شنبه اول اسفندماه، ادامه دارد.

وی عنوان داشت: تعداد ۲۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های رفسنجان و انار مستقر خواهد شد که ۴۲ شعبه در بخش‌ها و ۱۵۳ شعبه در رفسنجان و بخش مرکزی و ۲۶ شعبه در انار است.

فصیحی‌هرندی ابراز داشت: از تعداد ۲۲۱ شعبه اخذ رای، ۱۷۱ شعبه ثابت و ۵۰ شعبه سیار است، ضمن اینکه ۱۱۳ شعبه شهری و ۱۰۸ شعبه روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ نفر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار تأیید شده‌اند، گفت: هر یک از نامزدها روز رای‌گیری یک نماینده در هر شعبه خواهند داشت.

فرماندار رفسنجان از شروط لازم برای رای‌ دادن، داشتن سن کامل ۱۸ سال و عاقل بودن را عنوان کرد و افزود: داشتن شناسنامه و شماره ملی از الزامات هنگام رای دادن است.

وی تأکید کرد: تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی باید در انتخابات همکاری کنند و امنیت انتخابات توسط دستگاه‌های امنیتی و نیروی انتظامی و سپاه ناحیه تأمین می‌شود.

فصیحی‌هرندی گفت: هر گونه تبلیغات خارج از قوانین و مقررات در سطح شهر دیده شود توسط اعضای کمیته مربوطه جمع‌آوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ستاد تبلیغات کاندیداها تنها در مراکز بخش‌ها و شهرها مستقر می‌شود، در رفسنجان هر کاندیدا دو ستاد می‌تواند داشته باشد.

برگ برنده نظام مشارکت مردم در انتخابات است

حاج‌جعفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان بیان داشت: هرچه فضای قانونی برای تبلیغات داشته باشیم تخلفات کمتری شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: برگ برنده ما مشارکت بالای مردم است که نظام را بیمه می‌کند و دولت و نظام می‌توانند مانور قدرتی خود را به اثبات برسانند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان افزود: راه‌اندازی کارناوال و برگزاری جلساتی که مخل نظم و امنیت باشد ممنوع بوده و کاندیداها باید مراقبت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات رای گیری رفسنجان مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :