سالن ورزشی سردار سپهبد شهید سلیمانی در روستای لاهیجان رفسنجان عصر امروز با حضور خانم فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روراستی، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور خانم فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، بخشدار مرکزی شهرستان، رئیس ورزش و جوانان رفسنجان و جمعی از مسئولان شهرستان رفسنجان سالن ورزشی سردار سپهبد شهید سلیمانی در روستای لاهیجان رفسنجان افتتاح شد.

میثم پاریزی در این مراسم با تبریک ایام فرخنده دهه فجر اظهار کرد: امروز خوشحالیم که سالن ورزشی روستای شهیدپرور لاهیجان را به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه این سالن ورزشی ۱۲۶۰ متر مساحت دارد، افزود: برای ساخت این سالن ورزشی ۲٫۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و وزارت ورزش و جوانان هزینه شده است.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این سالن ورزشی سرپوشیده فضای لازم برای انواع ورزشهای گروهی برای جوانان این روستا فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در استان کرمان ۸۰ سانتیمترمربع به ازای هر نفر است که که مطابق میانگین کشوری است که با توجه به پهناور بودن استان کرمان نیاز داریم این سرانه فضای ورزشی بیشتر شود.

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش جوانان پس از قرائت فاتحه در گلزار شهدای روستای لاهیجان رفسنجان، همچنین از چند اماکن ورزشی در سطح شهر رفسنجان بازدید کرد.
انتهای پیام/