امام جمعه رفسنجان:

تخلفات برخی کاندیداها همین الان مشهود است

  • شناسه خبر: 53444
تخلفات برخی کاندیداها همین الان مشهود است

امام جمعه رفسنجان گفت:  اسراف و تبذیر در تبلیغات با این همه عکس و پوستر فایده ندارد مردم با عکس علاقمند به کسی نمی‌شوند بلکه عملکرد صحیح و خدمت به مردم و داشتن برنامه خوب موجب جذب و علاقه مردم می‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت:  اسراف و تبذیر در تبلیغات با این همه عکس و پوستر فایده ندارد مردم با عکس علاقمند به کسی نمی‌شوند بلکه عملکرد صحیح و خدمت به مردم و داشتن برنامه خوب موجب جذب و علاقه مردم می‌شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مردم در آزمون راهپیمایی ۲۲ بهمن پیروز و سربلند بیرون آمدند و دشمنان ناکام ماندند و امیدواریم مدیران و مسئولان قدر این مردم را بیشتر بدانند و تلاش کنند از مشکلات مردم کم شود.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: همه مشکلات را نمی‌توان برطرف کرد و مردم هم این توقع را ندارند اما اگر جایی مشکلی قابل حل باشد مسئولان باید خود را از مردم بدانند و با جدیت و تلاش بیشتر خدمتگزار مردم باشند.

وی با تبریک میلاد مبارک صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و سالروز ولادت امام خمینی (ه) ادامه داد: نعمت پدر و مادر هر دو نعمت بی‌بدیل هستند و جایگزین ندارند که باید مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

عسکری با اشاره به سخنی از امام راحل ابراز داشت: تمام ابعادی که برای یک انسان متصور است در فاطمه زهرا (س) جلوه کرده است و تمام هویت‌های کمالی در حضرت فاطمه جای دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله انتخابات مجلس وارد مرحله تبلیغات شده؛ تخلفات برخی همین الان مشخص و مشهود است کاندیداها باید رعایت کنند که قانون برخورد می‌کند، اسراف و تبذیر در تبلیغات با این همه عکس و پوستر فایده ندارد مردم با عکس علاقمند به کسی نمی‌شوند بلکه موجب رنجش خاطر هم می‌شود.

عسکری ادامه داد: عملکرد صحیح و خدمت به مردم و داشتن برنامه خوب موجب جذب و علاقه مردم می‌شود، بگویند ما برای مبارزه با فساد و بیکاری برنامه داریم، به فرموده رهبر انقلاب مردم از کمبودها ناراحت نیستند بلکه فساد مردم را ناراحت می‌کنند.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که الان در آستانه سال جدید دامنگیر مردم شده گرانی است و مردم فقیر بیشتر ضربه می‌بینند، کشومان سرمایه‌های مادی زیادی دارد که باید از این ثروت‌ها استفاده کرد.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: سردار سلیمانی با عکس و پوستر و کاروان راه‌انداختن محبوب دل مردم نشد بلکه با عمل خالصانه و تلاش شبانه‌روزی محبوب مردم شد و برای حمایت از مسلمانان جان در طبق اخلاص گذاشت و مردم با تمام وجود او را دوست داشتند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های سردار سلیمانی این بود که مومن به مردم بود و مردم را باور داشت و پرچم عزت مسلمانان را با جهاد خالصانه خود برافراشته کرد.

عسکری تأکید کرد: چسباندن عکس روی در و دیوار مردم خلاف و حرام است، کاندیداها به ستاد خود این تذکرات را بدهند تا به مردم ضرر نرسد.

وی گفت: انتخابات از سوی کاندیداها برنده و بازنده ندارد، مردمی که در انتخابات شرکت می‌کنند برنده انتخابات هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انتخابات پوستر تخلف رفسنجان عکس کاندیدا مجلس مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :