کرونا واکسن و درمان قطعی ندارد

  • شناسه خبر: 5347
کرونا واکسن و درمان قطعی ندارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بیماری کرونا واکسن و درمان قطعی ندارد،گفت: در حال حاضر از تمامی افراد مشکوک به بیماری کرونا ویروس در کرمان نمونه‌گیری می‌شود. به گزارش روراستی، علی‌اکبر حق‌دوست، اظهار کرد: البته در کرمان تعدادی از افراد علائم ابتلا به بیماری کروناویروس را دارند، اما نمی‌توان در این باره […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بیماری کرونا واکسن و درمان قطعی ندارد،گفت: در حال حاضر از تمامی افراد مشکوک به بیماری کرونا ویروس در کرمان نمونه‌گیری می‌شود.

به گزارش روراستی، علی‌اکبر حق‌دوست، اظهار کرد: البته در کرمان تعدادی از افراد علائم ابتلا به بیماری کروناویروس را دارند، اما نمی‌توان در این باره با قاطعیت اعلام نظر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه علایم بیماری کروناویروس هم مانند سرماخوردگی و سایر بیماری‌های تنفسی است، افزود: این بیماری به شکل نفس‌به‌نفس منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه این امکان وجود دارد فرد مبتلا به بیماری کرونا علامتی نداشته باشد، اما ناقل بیماری باشد، بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر امکانات به اندازه‌ کافی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان فراهم است.

حق‌دوست با تاکید بر اینکه بیماری کروناویروس درمان قطعی و واکسن ندارد، تصریح کرد: در این نوع از بیماری باید به شکل حمایتی از بیماران مراقبت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه مردم باید اصول بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: از تمامی هم‌استانی‌ها تقاضا می‌شود در شرایط فعلی از دست دادن و روبوسی با افرادی که از خارج از کشور به ویژه کشورهای حوزه خلیج‌فارس می‌آیند، خودداری کنند.

منبع:تسنیم

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :