از 4 داروخانه بازرسی شده؛

۲ داروخانه متخلف در رفسنجان پلمب شد

  • شناسه خبر: 53627
۲ داروخانه متخلف در رفسنجان پلمب شد

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان از پلمب ۲ واحد داروخانه متخلف در سطح شهر رفسنجان خبر داد.

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان از پلمب ۲ واحد داروخانه متخلف در سطح شهر رفسنجان خبر داد.

به گزارش روراستی، محمد قریب اظهار داشت: در ادامه گشت صیانت از حقوق عامه و شهروندیT امشب از چهار داروخانه پرمراجعه و شلوغ بازدید به عمل آمد که دو واحد داروخانه که تخلفات بهداشتی و تعزیراتی داشتند، پلمب شدند و پرونده تشکیل شد تا در دادسرا رسیدگی شود.

بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان ابراز داشت: از مدت ها قبل این داروخانه ها نظارت شده بودند و تذکراتی هم داده بودیم که در بازدید مشاهد کردیم بعضا اصلاحات و نواقصی برطرف شده است.

وی ادامه داد: از شهروندان می خواهیم چنانچه تخلفی ملاحظه کردند حتما به دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان مراجعه و گزارش دهند.

قریب تصریح کرد: کلیه اصناف در هر زمینه تذکرات را جدی بگیرند و تخلفات را به حداقل برسانند تا در گشت های صیانت با برخورد قانونی مواجه نشوند.

وی بیان داشت: در خصوص عرضه مواد ضدعفونی کننده و ماسک که این روزها نیاز مردم شده تخلفات داروخانه ها رصد و مردم می توانند یا مزاجعه حضوری به دادسرا یا از طریق رسانه ها مطالب خود را اعلام کنند که تخلفات قطعا پیگیری می‌شود.

قریب متذکر شد: این موضوع که از چهار داروخانه دو تا پلمب شد در این تعداد داروخانه این شهر مطلب فاجعه انگیز و قابل توجهی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بازپرس پلمب دادسرا داروخانه رفسنجان گشت صیانت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :