معاون آموزش و پرورش رفسنجان عنوان کرد:

اختصاص ۱۰۴ کلاس در ۱۱ مدرسه برای مسافران نوروزی رفسنجان

  • شناسه خبر: 53645
اختصاص ۱۰۴ کلاس در ۱۱ مدرسه برای مسافران نوروزی رفسنجان

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان گفت: امسال ۱۱ مدرسه در قالب ۱۰۴ کلاس برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در شهر رفسنجان در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش رفسنجان گفت: امسال ۱۱ مدرسه در قالب ۱۰۴ کلاس برای استقبال و اسکان مسافران نوروزی در شهر رفسنجان در نظر گرفته شده است.

به گزارش روراستی، محمد شیخ‌زاده امروز در کارگروه خدمات سفرهای نوروزی شهرستان اظهار داشت: سال گذشته ۱۱ مدرسه در سطح شهر رفسنجان برای اسکان مسافران نوروزی مجهز شد که در این مدارس ۴ هزار و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان و خانواده‌های آنها اسکان داده شد و از خدمات این ستاد بهره‌مند شدند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش رفسنجان عنوان داشت: امسال نیز ۱۱ مدرسه برای سفرهای نوروزی در شهر رفسنجان تدارک دیده شده و به امکانات گروه الف و ب مجهز خواهند شد؛ با توجه به اینکه ستاد اسکان سفرهای نوروزی در محل اداره آموزش و پرورش شهر رفسنجان راه‌اندازی می‌شود مسافران با مراجعه به این ستاد می‌توانند از اعضای این کارگروه راهنمای اماکن گردشگری شهرستان و نشانی محل مدارس اسکان را  دریافت کنند.

غرس ۱۵ میلیون نهال در پارک‌های رفسنجان

محمد مختاری معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان ابراز داشت: برای استقبال از بهار، بیش از ۱۵ میلیون نهال در پارک‌ها، معابر و فضاهای سبز شهر رفسنجان کاشته شده است.

وی ادامه اد: اکیپ‌های لکه‌گیری تقویت شدند تا معابر شهری را احیا و بازسازی کنند، در بحث سازمان پارک‌ها و فضای سبز هم امسال  جشنواره سفره هفت سین اجرا خواهد شد.

مختاری تصریح کرد: افزود: در مباحث حمل و نقل عمومی، روشنایی پارک‌ها و معابر و دیگر موارد برنامه‌ریزی شده است.

مختاری عنوان کرد: ۳ کمپ نوروزی در ورودی‌های شهر در ایام نوروز مستقر می‌شوند بنابراین در این ورودی‌ها خدمات شهرداری ارائه می‌شود.

کمبود نیروی بازرسی و نظارت در اداره صمت

علی حسینی‌نسب مسئول بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان عنوان کرد: بیش از ۹ هزار واحد صنفی و غیرصنفی در این شهرستان وجود دارد.

وی اضافه کرد: علی‌رغم کمبود نیرو اما در بحث نظارت بر قیمت کالاها و رصد بازار هرسال این اداره برنامه از پیش تعیین شده دارد.

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه در مجموع برای بازرسی از  واحدهای صنفی، ۴ بازرس فعال در سطح شهر داریم، خاطرنشان کرد:  ۲ نفر بازرس هم جهت رسیدگی به شکایات مردمی فعال هستند.

وی خواستار همکاری فرمانداری و جهاد کشاورزی در راستای تأمین نیروی بازرس در ایام نوروز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اسکان رفسنجان مدرسه مسافران نوروزی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :