مدیر مرکز بهداشت دانشگاه ولیعصر خبر داد:

آماده باش کامل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در مقابل ویروس کرونا

  • شناسه خبر: 53673
آماده باش کامل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در مقابل ویروس کرونا

مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه ولیعصر (ع) رفسنجان از آماده باش کامل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در مقابل ویروس کرونا خبر داد.

مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه ولیعصر (ع) رفسنجان از آماده باش کامل دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در مقابل ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روراستی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان فتحیه سادات حسینی مدیر مرکز بهداشت، درمان و مشاوره در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی این دانشگاه اعلام کرد: تدابیر لازم جهت مقابله با ویروس کرونا در این دانشگاه اتخاذ شده است.

وی در مورد اقدامات انجام شده گفت: در پی اعلام رسمی در خصوص ابتلای تعدادی از هموطنان عزیز به بیماری کرونا در برخی نقاط کشور، جلسه شورای سیاست‌گذاری بهداشت و سلامت این دانشگاه در تاریخ ۳ اسفند ماه ۹۸ باحضور رییس این دانشگاه تشکیل شد.

حسینی بیان داشت: در این جلسه تدابیر پیشگیرانه و کنترلی جهت جلوگیری از گسترش و شیوع کرونا ویروس در این دانشگاه اتخاذ شد. مرکز بهداشت، درمان و مشاوره در راستای تصمیمات اخذ شده، اقداماتی را تا کنون انجام داده است که می‌توان به مواردی از جمله اطلاع رسانی لازم به دانشجویان و کارکنان دانشگاه از طریق بنر، پوستر و فضای مجازی، برگزاری جلسه با رؤسای دانشکده‌ها در خصوص اقدامات پیشگیرانه در فضاهای آموزشی، ارائه آموزش های لازم به کارکنان آشپزخانه، خدمات و ناظرین خوابگاه ها، برگزاری جلسات آموزشی در خوابگاه های دختران و پسران با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، نتقال آگاهی‌های بهداشتی لازم به سرپرستان خوابگاه ها تا در صورت مشاهده مواردی با هرگونه علائم تنفسی و شبه آنفولانزا، ارجاع آن‌ها به مرکز بهداشت دانشگاه سریعاً انجام شود، اشاره کرد.

وی اضافه کرد: انجام ضدعفونی و گندزدایی مکان های عمومی چون خوابگاه ها، سالن های غذاخوری، سوله ورزشی، دانشکده‌ها و همچنین فضاهای اداری دانشگاه، نظارت مستمر برنحوه ضدعفونی اماکن مختلف دانشگاه و رصد آخرین وضعیت بیماری در شهرستان و پیشبینی اقدامات لازم در سطح دانشگاه یگر اقدامات انجام شده در این خصوص است.

مدیر مرکز بهداشت، دمان و مشاوره دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان همچنین خاطرنشان کرد: به منظور آموزش هرچه مطلوبتر، آموزش چهره به چهره و حضوری در قالب گروه های کوچک در خوابگاه ها و فضاهای اداری شروع شده و در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

حسینی در پایان از دکتر حسن رنجبر عسکری رییس دانشگاه، هیأت رییسه، مدیریت امور اداری، مدیریت حراست و شرکت های پخت غذا و خدمات دانشگاه که در این چند روز با مرکز بهداشت، درمان و مشاوره این دانشگاه همکاری داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آموزش دانشگاه ولیعصر رفسنجان کرونا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :