شهردار رفسنجان:

بازار رفسنجان گندزدایی می شود

  • شناسه خبر: 53752
بازار رفسنجان گندزدایی می شود

شهردار رفسنجان با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی، ایستگاه های اتوبوس و… در سطح شهر رفسنجان جهت کنترل و مقابله با ویروس کرونا گفت: بازار هم در برنامه و در دستور کار شهرداری است تا گندزدایی شود.

شهردار رفسنجان با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی، ایستگاه های اتوبوس و… در سطح شهر رفسنجان جهت کنترل و مقابله با ویروس کرونا گفت: بازار هم در برنامه و در دستور کار شهرداری است تا گندزدایی شود.

به گزارش روراستی، محمدرضا عظیمی زاده در حاشیه غرس نهال به مناسبت روز درختکاری اظهار داشت: شهر رفسنجان نسبت به جمعیت مشکلی در سرانه فضای سبز ندارد و از نظر پارک و میزان فضای سبز سرانه خوبی دارد، اما در شهر رفسنجان فضاها برای استفاده مردم خیلی مناسب سازی نشده بود که شهرداری برای ایجاد تنوع زندگی چند فضا در شهر ایجاد کرد که احداث بوستان خبرنگار و پارک وحدت که فضای آن ساماندهی شد ازجمله این اقدامات بوده و سایر نقاط شهر فضای زیبایی را ایجاد می کنیم.

شهردار رفسنجان ادامه داد: در کنار این ها، کاشت نهال، واکاری درختان در فضای شهر خیابان و بلوار و کاشت و نشاء گل فصلی به خوبی توسط حوزه خدمات شهری و سازمان پارک ها و فضای سبز شهری میلیون ها نشاء کاشته می شود و زیبایی خوبی به شهر خواهد داد.

وی تصریح کرد: سعی ما این بوده که فضای شهر مفرح و پرجاذبه باشد و این کار تداوم خواهد یافت.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: در خصوص بلوار شهید زینلی ۷۰ نخل ۳۰ ساله  از جیرفت آوردیم اجرا و کار شد و شرابط بسیار خوبی ایجاد کرد و خود نخل ها که هزینه ای در بر نداشت و هزینه حمل و کاشت آن به یک میلون تومان هم نرسید.

وی در ادامه به موضوع ویروس کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: هماهنگی برای گدنذدایی شهر انجام شد تا حتی الامکان نشر و شیوع این بیماری و یروس را کم کنیم تلاش ما بر این است مکان های عمومی و فضاهای مورد استفاده، المان ها مثل نرده ها، سطل های زباله حتی عابربانک و ها و فضای اطراف آن، فضای عمومی مثل شهرداری و ادارات متعلق به شهرداری دو ساعت یک بار گندزدایی شود تا نه پرسنل و نه مردم دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه دو روزی است این کار انجام می شود و برای اتوبوس ها و ایستگاه های اتوبوس هم انجام شده و در مجموع این کار ادامه خواهد داشت تا مشکل برطرف شود، متذکر شد: بازار هم در برنامه و در دستور کار شهرداری است تا گندزدایی شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
بازار درختکاری رفسنجان شهردار گندزدایی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :