فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء رفسنجان خبر داد:

آماده‌باش گروه‌های جهادی بسیج رفسنجان تا ریشه کن شدن کرونا

  • شناسه خبر: 53781
آماده‌باش گروه‌های جهادی بسیج رفسنجان تا ریشه کن شدن کرونا

فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء رفسنجان از آماده باش گروه های جهادی حوزه های مقاومت بسیج تا ریشه کن شدن کرونا خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت خاتم الانبیاء رفسنجان از آماده باش گروه های جهادی حوزه های مقاومت بسیج تا ریشه کن شدن کرونا خبر داد.

به گزارش روراستی، علی خفاجه اظهار داشت: جهت برطرف کردن ویروس کرونا و ضد عفونی مساجد و محله‌های حوزه سرزمینی آمادگی خود را در خصوص هرگونه فعالیت و کمکی با تمامی ارگان‌ها، سازمان‌ها و مردم شهرستان رفسنجان اعلام می‌کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت خاتم‌الانبیاء (ص) شهرستان رفسنجان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع  گروه‌های دیگری در کنار دستگاه‌های اجرایی خودجوش برای سلامت مردم دست به کار شدند تا بار دیگر روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز معنا کنند

خفاجه اظهار کرد: گروه‌های جهادی در امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده‌اند.

وی تصریح کرد: پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دکه‌های عابربانک و معابر پرتردد شهری  در اولویت قرار داده شده است.

خفاجه افزود: ضد عفونی مساجد و محله‌های فیض‌آباد و علی‌آباد انقلاب توسط پایگاه شهدای جنت؛ محله اسدآباد و کوی شهید جهان‌دیده توسط بسیجیان مالک اشتر و محله محمدآبادمیثم توسط بسیجیان پایگاه شهید عرب از جمله اقدامات انجام شده گروه‌های جهادی بسیج شهرستان رفسنجان است.

فرمانده حوزه مقاومت خاتم‌الانبیاء (ص)  تصریح کرد: از امروز اکیپ‌های ناظر سلامت از بسیجیان تابعه حوزه خاتم‌الانبیا به کمک ۶ مرکز بهداشت واقع در حوزه استحفاظی در سطح شهر به کار توجیه واطلاع‌رسانی در خصوص ویروس کرونا همراه با تقدیم بروشر مبارزه با کرونا به ادارات و مغازه‌داران مختلف را به عهده خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه  گروه‌های جهادی چند پایگاه در آماده‌باش هستند ادامه داد: در این  شرایط حساس و با  کمک ستاد مبارزه با ویروس کرونا درشهرستان می‌توان در مقابل این ویروس منحوس ایستاد.

فرمانده حوزه خاتم‌الانبیاء (ص) متذکر شد: این هماهنگی وهمکاری با مراکز بهداشت تا ریشه کن شدن این ویروس از سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آماده باش بسیج حوزه مقاومت رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :