سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با مثبت شدن تست کرونای ۹ نفر دیگر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۳۶ نفر رسید و تا به امروز ۶ نفر نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شده‌اند و در منزل تحت مراقبت هستند.

به گزارش روراستی به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت موارد مثبت کرونا دراستان اظهار داشت: با مثبت شدن تست کرونای ۹ نفر دیگر، تعداد موارد مثبت کرونا در استان کرمان به ۳۶ نفر رسید و تا به امروز ۶ نفر نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شده‌اند و در منزل تحت مراقبت هستند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های داشنگاه علوم‌پزشکی کرمان با بیان اینکه یک نفر هم به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده است و تمام مراقبت‌های لازم برای کفن و دفن وی انجام شده است، افزود: از این ۹ مورد جدید، هفت مورد مربوط به شهرستان کرمان و دو مورد مربوط به شهرستان رفسنجان است.

وی میانگین سنی موارد جدید مبتلا به کرونا را ۳۶ تا ۸۰ سال دانست و عنوان کرد: از مجموع ۳۶ مورد مبتلای مثبت، ۵ مورد به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، یک مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بم و مابقی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.

شفیعی خاطرنشان کرد: یک نفر در آی‌سی‌یو و یک نفر در ایزوله تنفسی بستری است.

انتهای پیام/