با حضور مسئولان انجام شد؛

رونمایی از اتوبوس آمبولانس مدیریت بحران مجتمع مس سرچشمه+ تصاویر

  • شناسه خبر: 53861
رونمایی از اتوبوس آمبولانس مدیریت بحران مجتمع مس سرچشمه+ تصاویر

با حضور جمعی از مسئولان و مدیران مجتمع مس سرچشمه از اتوبوس آمبولانس مدیریت بحران مجتمع مس سرچشمه رونمایی شد.

با حضور جمعی از مسئولان و مدیران مجتمع مس سرچشمه از اتوبوس آمبولانس مدیریت بحران مجتمع مس سرچشمه رونمایی شد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه در در این خصوص گفت: یکی از اهداف مهم مدیریت بحران که در تمام دنیا برای مواقع اضطرار و غیرمترقبه پیش بینی شده تهیه و تامین وسایلی که در زمانهای بحران باید از آنها استفاده شود، می باشد.

داریوش ضیایی پور افزود: این اتوبوس آمبولانس با مدل اسکانیای مارال به مجهزترین تجهیزات پزشکی کشور شامل ۸ عدد تخت پایش و نگهداری بیمار، تخت CPR همراه با پنل تجهیزات CPR که روی آن نصب شده، سیستم های اکسیژن تراپی سنترال بیماران، دستگاه لوکاس(احیای قلبی و ریوی اتوماتیک)، دستگاههای پزشکی شامل الکتروشوک، مانیتورینگ، ونتیلاتور، ساکشن و سیستم پنل برق هوشمند مجهز شده است.

وی با بیان اینکه این اتوبوس آمبولانس با حمایت و همت مدیر مجتمع مس سرچشمه و توسط شرکت حکیم مس خریداری شده است، عنوان کرد: در مواقع بحران و حوادث با وجود این اتوبوس و تجهیزات داخل آن، مدیریت بحران مجتمع مس سرچشمه از توانایی خوب و مناسبی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان برخوردار خواهد بود.
مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه خاطرنشان کرد: خرید این اتوبوس آمبولانس از یکی دو سال پیش در ستاد مدیریت بحران مجتمع مطرح و نسبت به تامین، تجهیز و خرید آن اقدام شد که از طریق شرکت حکیم مس اتوبوس خریداری گردید و تمام این امکانات روی آن نصب و اکنون قابل استفاده است.

ضیایی پور یادآور شد: این دستگاه اتوبوس آمبولانس بسته به اضطرار در مواقع بحران با موافقت ستاد مدیریت بحران مجتمع قابل استفاده می باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اتوبوس امبولانس رفسنجان مدیریت بحران مس سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :