فرمانده انتظامی رفنسجان تأکید کرد:

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک‌ماهه در انتظار خودروهای متخلف در روز طبیعت

  • شناسه خبر: 53931
جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک‌ماهه در انتظار خودروهای متخلف در روز طبیعت

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: چنانچه شهروندی روز سیزدهم فروردین قصد خروج از شهرستان به سمت ارتفاعات داشته باشد اقدامات کنترلی و اعمال قانون شدیدتری داریم که ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توقیف یک ماهه در انتظار خودروها خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: چنانچه شهروندی روز سیزدهم فروردین قصد خروج از شهرستان به سمت ارتفاعات داشته باشد اقدامات کنترلی و اعمال قانون شدیدتری داریم که ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توقیف یک ماهه در انتظار خودروها خواهد بود.

به گزارش روراستی، محمدمهدی کریمی امروز در نشست خبری با موضوع روز طبیعت و بیماری کرونا، با تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز اظهار داشت: در شهرستان رفسنجان همانند سایر نقاط کشور به‌دلیل ویروس کرونا مشکلاتی وجود دارد ناجا بر آن شده دستورالعمل‌ها را صادر و اجرایی کند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با قدردانی از صنوف برای همکاری با اماکن و قطع زنجیره ارتباطی در شهرستان، ادامه داد: رانندگان هم مراعات کنند و عبور و مرور غیر ضرور را کنار بگذارند.

وی تصریح کرد: اعمال قانون و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی از روز گذشته در رفسنجان صورت گرفته، ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۱۴ دستگاه خودرو جریمه سنگین به واسطه تردد بی‌مورد در سطح شهر داشتند. شهروندان حتما رعایت کنند و این تصمیم‌گیری ناجا نیست بلکه تصمیم کارگروه بهداشتی است.

کریمی ابراز داشت: نیروی انتظامی چندین پست قرنطینه و ایست و بازرسی به پست‌های قبلی افزوده،  جوادیه فلاح، کبوترخان اسماعیل‌آباد نوق، احمدآباد دئفه، دوراهی مانی سرچشمه و جاده زرند- رفسنجان این پست‌ها مستقر هستند شهروندان توجه داشته باشند ورودی استان به استان بسته شده شهرستان به شهرستان هم به همین ترتیب ورود و خروج خودروها کنترل می‌شود، خودروهای بومی حق خروج ندارد و غیر بومی هم حق ورود به شهرستان ندارد و در این مورد هیچ عذری پذیرفته نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای روستایی هم با حضور عوامل پلیس راه و در خروجی‌های شهری پلیس راهنمایی و رانندگی حضور دارد تدبیری که اندیشیده شده معابر فرعی وصولی به شهرستان مسدود شده که شهروندان باید دقت داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: این روند تا روز ۱۳ فروردین ادامه دارد، اما چنانچه شهروندی روز سیزدهم قصد خروج از شهرستان به سمت ارتفاعات داشته باشد اقدامات کنترلی و اعمال قانون شدیدتری داریم که ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی توقیف یک ماهه در انتظار خودروها خواهد بود.

وی در ادامه به بخشی از فعالیت‌های نیروی انتظامی در ده روز گذشته در این شهرستان پرداخت و به دستگیری سارقان مسلح احشام اشاره و افزود: دستگیری اعضای باند سرقت از مغازه‌ها هم در این چند روز انجام شد.

کریمی بر استفاده از دوربین در منازل و مغازه‌ها توصیه کرد تا از هر گونه سرقتی پیشگیری شود.

وی متذکر شد: کامیون و کامیونت‌های مواد غذایی و فاسدشدنی و مایحتاج ضروری مردم مانند میوه و تره‌بار مجاز به حرکت در مسیرهای جاده‌ای هستند و خودروهای مسافرکش حق تردد ندارند.

وی در پایان از فعال‌بودن دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر خبر داد که کلیه ترددها را رصد می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پلیس توقیف جریمه خودرو رفسنجان روز طبیعت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :