مهنای چهارماهه از مادری بسیجی متولد شده که از همین الان جهادگر بودن را با توجه به اینکه مادرش در جبهه سلامت جهاد می‌کند او نیز با دوری از مادر آن را تجربه می‌کند و پدرش نیز مشغول ضد عفونی معابر است.

به گزارش روراستی، سپاه در رفسنجان بیش از ۳۰ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کرده و بسیجیان در آن مشغول دوخت ماسک برای رفع نیاز بهداشتی جامعه هستند و در خط مقدم مبارزه با کرونا جهادگونه کار می‌کنند.

شجاع الدینی مسئول روابط عمومی سپاه رفسنجان گفت: در یکی از این کارگاه‌های سپاه در روستای کبوترخان مادری جوان پشت یکی از چرخ‌های خیاطی نشسته و در کنار دوخت ماسک، دقایقی کارگاه را ترک می‌کند و دوباره برمی‌گردد.

موضوع را که جویا شدیم متوجه شدیم او کودکی شیرخوار دارد که برای دادن شیر به او چند دقیقه‌ای چرخش را خاموش می‌کند و به جهادی دیگر در جبهه خانواده می‌پردازد.

وی کودک چهارماهه خود به نام مهنا را به خواهر ۱۰ ساله‌اش می‌سپارد و روزی هشت ساعت در کارگاه مشغول خدمت و جهاد است و فقط برای شیردادن به مهنا کارگاه را ترک می‌کند.

 همسر این خواهر بسیجی که ۱۲ سال عضو فعال بسیج پایگاه است هم این روزها در کنار دیگر برادران بسیجی مشغول ضدعفونی کردن معابر هستند، در کمال تواضع عنوان می‌کند که ما برای رضای خدا و خدمت به نظام کار می‌کنیم و تمایل نداریم نام‌مان برده شود.

 افشون‌پور مسئول کارگاه اظهار داشت: از زمانی که فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حرکت جهادی در مقابله با ویروس کرونا صادر شد، همه سفارشات خیاطی را لغو کردم و کارگاه را جهت تولید ماسک اختصاص دادم.

وی ادامه داد: به لطف خدا و همت خواهران بسیجی روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم قدمی هر چند کوچک در جهت رفع این مشکل برداریم.

افشون‌پور خاطرنشان کرد: ما در ابتدا خودمان با خرید یک طاقه پارچه کارمان را شروع کردیم و ماسک‌ها را پس از دوختن جهت استریلیزه به فرمانده حوزه امام خمینی (ره) تحویل می‌دادیم.

وی متذکر شد: هم اکنون با پارچه‌های مخصوص ماسک که سپاه در اختیار ما می‌گذارد کار را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/