رئیس اداره برق نوق:

۶۵ درصد مصرف برق شهرستان رفسنجان برای چاه های کشاورزی است

  • شناسه خبر: 54245
۶۵ درصد مصرف برق شهرستان رفسنجان برای چاه های کشاورزی است

رئیس اداره برق نوق گفت: بیش از ۲ سوم مصرف برق شهرستان رفسنجان معادل ۶۵ درصد مصرف برق برای چاه های کشاورزی این شهرستان است.

رئیس اداره برق نوق گفت: بیش از ۲ سوم مصرف برق شهرستان رفسنجان معادل ۶۵ درصد مصرف برق برای چاه های کشاورزی این شهرستان است.

به گزارش روراستی، عرب در نشست هم اندیشی پیک آب و برق شهرستان در تابستان اظهار داشت: بیش از ۲ سوم مصرف برق شهرستان رفسنجان معادل ۶۵ درصد مصرف برق برای چاه های کشاورزی این شهرستان است و باید تمرکز پیک کاهش مصرف بر روی اشتراک های چاه های کشاورزی باشد.

رئیس اداره برق نوق گفت: در کل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان اگر بخواهیم تعرفه های مختلف را تقسیم بندی کنیم، می بینیم ۴۹ درصد مصرف انرژی برق در شهر رفسنجان صرف چاه های کشاورزی می شود ۹ درصد به بخش صنعت و ۲۷ درصد برای مصارف خانگی است.

وی ادامه داد: در رفسنجان از ۱۰۰ هزار انشعاب، ۸۱ درصد اشتراک ها و انشعاب های برق خانگی هستند و کمتر از ۲ درصد انشعابات در امور کشاورزی است در حالی که ۶۵ درصد از برق را استفاده می کنند.
عرب تصریح کرد: سال قبل با کمترین خاموشی در رفسنجان روبه رو بودیم.
وی با اشاره به اینکه یک سری سیاست های تشویقی هم شرکت توانیر در سال گذشته برای مشترکینی که برق را کم مصرف کنند گذاشته بود، افزود: در بخش های خانگی، کشاورزی و صنعتی این تشویقی ها اعمال شد؛ مثلا سال گذشته تشویقی ۳۵۶ فقره انشعاب برق کشاورزی به مبلغ ۲۲۵ میلیون تومان، کشکوئیه ۲۱۴ میلون تومان ( در بخش کشاورزی در رفسنجان تشویقی ها مجموع ۵۱۱ میلیون تومان داشتیم) کسانی بودند که تفاهم نامه بستند تا برق را کم مصرف کنند و شامل تشویقی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
انشعاب برق رفسنجان کشاورزی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :