مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد:

بازگشایی مدارس استان کرمان از ۲۷ اردیبهشت

  • شناسه خبر: 54405
بازگشایی مدارس استان کرمان از ۲۷ اردیبهشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت ماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت ماه جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش روراستی، احمد اسکندری‌نسب با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت اظهار داشت: حضور دانش‌‌آموزان در کلاس درس اجبار نیست و دانش‌آموزان فقط  برای رفع مشکلات و پاسخ به سئوالات خود از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه (به جز دانش‌آموزان استثنایی در گروه‌های مختلف) از ۲۷ اردیبهشت ماه  به‌منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل تا کنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری بهره‌مند شوند، دایر خواهد شد.

اسکندری‌نسب به استمرار روش‌های آموزش غیرحضوری از تلویزیون و بستر شاد در شرایط فعلی اشاره و تصریح کرد: استفاده دانش‌آموزان از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب نیاز و به‌صورت داوطلبانه خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خردادماه آغاز می‌شوند، گفت: خدمات حضوری به دانش‌آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت دانش‌آموزان در روزهای بازگشایی مدارس، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان با واریز ۳۶ میلیارد تومان به حساب تمامی مدارس به‌عنوان سرانه بهداشتی تمهیدات لازم را برای ضدعفونی و گند زدایی کردن مدارس و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت فراهم کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانش اموز رفسنجان کرمان مدارس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :