رئیس علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

افتتاح بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران رفسنجان در روز ۱۲ خرداد

  • شناسه خبر: 54503
افتتاح بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران رفسنجان در روز ۱۲ خرداد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران رفسنجان که کمتر از سه ماه راه‌اندازی شده است، ۱۲ خردادماه سال جاری افتتاح می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: بیمارستان ۵۰ تختخوابی بحران رفسنجان که کمتر از سه ماه راه‌اندازی شده است، ۱۲ خردادماه سال جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش روراستی، مجید فصیحی‌هرندی در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: نقش روابط‌عموی ارزنده و بزرگ است اما خوب شناخته نشده و به‌درستی مورد توجه قرار نگرفته است.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: درون دستگاه‌ها برخی مدیران دستگاه‌ها ظرفیت و توانمندی نیروهای خود را نشناخته‌اند که باید فرصت مناسب برای بروز این توانمندی‌ها به وجود آید.

وی از تشکیل شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های رفسنجان خبر داد و گفت: انجمن روابط‌عمومی‌ها هم پیگیری شود تا فعالیت نظام‌مند باشد.

فصیحی‌هرندی بر داشتن سعه‌صدر از سوی مسئولان روابط‌عمومی‌ها تأکید و ابراز داشت: مسئولان روابط‌عمومی‌ها در برابر انتقادات موضع‌گیری نکنند.

علی اسماعیلی‌ندیمی امروز در جمع مسئولان روابط‌عمومی ادارات شهرستان اظهار داشت: بحران‌ستیزی از وظایف روابط‌عمومی‌هاست  و نقش اساسی در  فرهنگ‌سازی دارند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شهرستان رفسنجان با اشاره به وضعیت کووید۱۹ در کشور بیان داشت: بعضی شهرهای کشور در وضعیت هشدار  و نامطلوب و بعضی شهرها وضعیت بهتری قرار دارند که در رفسنجان با همکاری همه و مشارکت بالای مردم از هفته های پیش وضعیت کنترل‌شده‌ای داریم.

وی تصریح کرد: با بیماریابی که انجام دادیم و غربالگری خانواده افراد مثبت و ارائه آموزش و تأکید بر ماندن در منزل توانستیم موفقیت‌های زبادی در کنترل شیوع بیماری کسب کنیم.

اسماعیلی‌ندیمی با تأکید بر اینکه فعلا درگیر این ویروس خواهیم بود، افزود: بیمارستان‌های رفسنجان از وضعیت بحرانی خارج شده و با رعایت پروتکل به شرایط عادی برگشته است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه سلولی و مولکولی به همت شهرداری و شورای شهر و بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی بحران در این مدت انجام شد که این بیمارستان ۱۲ خرداد افتتاح می‌شود که کار بسیار بزرگی‌ست که در کمتر از سه ماه راه‌اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با تقدیر از همکاری همه ارگان‌ها و نهادها و موکب‌هایی که در کنترل بیماری خدمت کردند، ادامه داد: بسیج در این مدت غوغا کرد.

وی با اشاره به اینکه همچنان باید مراقب ویروس باشیم و به‌ویژه از مهمانی‌ها و جشن‌های بزرگ پرهیز  کنیم، عنوان داشت: این اواخر در رفسنجان که آمار بالا رفت همه زیر یک سقف بودند و در یک دورهمی، ۷۶ درصد مبتلا شدند که نشان می‌دهد میزان انتقال ویروس بالا رفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بحران بیمارستان رفسنجان علوم پزشکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :