یادداشت///

از استعفای رئیس ارشاد تا رفتن مدیران لایق و بازگشت مدیران نالایق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 54539
از استعفای رئیس ارشاد تا رفتن مدیران لایق و بازگشت مدیران نالایق در رفسنجان

این روزها شاهد تغییر و تحولاتی در پشت میزنشینهای مدیریت شهرستان هستیم که نشان می دهد پیشرفت شهرستان چندان گزینه مهمی برای «مدیران ارشد» شهرستان نیست، چراکه به راحتی راه برای رفتن مدیران لایق باز و مسیر برای بازگشت و نشستن پشت میز ریاست توسط مدیران نالایق هموار.

این روزها شاهد تغییر و تحولاتی در پشت میزنشینهای مدیریت شهرستان رفسنجان هستیم که نشان می دهد پیشرفت شهرستان چندان گزینه مهمی برای «مدیران ارشد» شهرستان نیست، چراکه به راحتی راه برای رفتن مدیران لایق باز و مسیر برای بازگشت و نشستن پشت میز ریاست توسط مدیران نالایق هموار.

به گزارش روراستی، پیشرفت های این شهرستان معمولا زبان زد بوده که ناشی از وجود مدیرانی است که با وجود مسئولان ارشد و حمایت از این مدیران به وجود آمده است؛ فرماندارانی که با ذکاوت و هوشمندی خود چنین مدیرانی را گماردند تا شهرشان پیشرفت کند و آباد شود و هرگز نگذاشتند چنین مدیرانی به جای دیگر منتقل شوند. در دوره ای، شاهد توسعه و آبادانی زیادی بودیم که طی دو، سه سال اخیر از آن خبری نیست.
اما این روزها شاهد تغییر و تحولاتی در پشت میزنشینهای مدیریت شهرستان هستیم که نشان می دهد پیشرفت شهرستان چندان گزینه مهمی برای «مدیران ارشد» شهرستان نیست، چراکه به راحتی راه برای رفتن مدیران لایق باز و مسیر برای بازگشت و نشستن پشت میز ریاست توسط مدیران نالایق هموار.
درک موضوع پیشرفت و آبادانی شهرستانی مانند رفسنجان چندان سخت نیست اما این درک از سوی مدیران ارشد شهرستان جای خود را به مسائل جزئی مانند (تغییرات در خودرو، دکوراسیون و درب ورودی اختصاصی و…) داده و از موضوعات مهم غافل شان کرده است به نوعی مدیر جهادی و خاکی جای خودش را به مدیرانی که بیشتر از رسیدگی به امور شهر به حفظ اعتبار و تشخص (پرستیژ) خود مشغول شده اند، داده است.
سرپوش گذاشتن روی تخلفاتی که در گزارش قبل ما روی آن اندکی مانور دادیم نیز موضوع دیگری‌ست که گواه بر این ادعاست.
بنظر می‌رسد «هرچه پیش آید، خوش آید» سرخط برنامه مدیران ارشد شهرستان شده است.
امروز بیش از همیشه رفسنجان نیاز به رسیدگی و توجه دارد کشاورزی، صنعت و تولید در رفسنجان نیازمند مدیران دلسوز و متخصص است و البته سخن گفتن از مدیرانی که سالها(بیش از ۱۵ سال)، پشت میز نشستند و دیگر دچار روزمرگی شدند هم خالی از لطف نیست، اینگونه که مدیران متخصص جا به جا می شوند و یکی پس از دیگری از رفسنجان می روند، بنظر نمیرسد تغییر در این مدیران چندین ساله، کار سختی باشد.
تحول در این ادارات با مدیرانی که در دوران فرمانداران و دولت های مختلف فقط رئیس بودند، و هنوز هم هستند، شاید بتواند به تحولات خوبی منجر شود و البته چرایی ماندگاری بیش از حدشان هم روشن نیست.
امیدواریم به زودی شاهد درخشش رفسنجان مانند دوران نه چندان دور در رونق تولید، توجه به روستاییان، رسیدگی به مشکلات مردم، پشتکار برای تحولات اداری، مبارزه با بی عدالتی و…باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
جهادی رفسنجان سوزوکی فرماندار مدیر نالایق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    از این متن سربسته بی خاصیت خودتون چیزی متوجه می شید؟