روراستی گزارش می دهد؛

نگاهی به یک بام و دو هوای رفسنجان در خصوص برگزاری عروسی در تالارها

  • شناسه خبر: 54674
نگاهی به یک بام و دو هوای رفسنجان در خصوص برگزاری عروسی در تالارها

با توجه به اینکه برگزاری مراسم عروسی طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است، اما تالارها یکی پس از دیگری در رفسنجان مراسم برگزار می کنند و مسئولان پاسخ مناسبی برای افکار عمومی ندارند.

با توجه به اینکه برگزاری مراسم عروسی طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوع است، اما تالارها یکی پس از دیگری در رفسنجان مراسم برگزار می کنند و مسئولان پاسخ مناسبی برای افکار عمومی ندارند.
به گزارش روراستی، با توجه به اینکه همچنان فعایت تالارها برای برگزاری مراسم عروسی در شهرهای با وضعیت زرد و قرمز ممنوع است، و طی تماس ما با ۴۰۳۰ وزارت بهداشت و اعلام کردن رفسنجان به عنوان وضعیت زرد و ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی در تالارها، صحبت های یک بام و دو هوای مسئولان ذی ربط جای درنگ دارد و پاس کاری هایی که به یکدیگر می کنند هم بسیار عجیب است.
در خصوص برگزاری دو مراسم عروسی در دو تالار کاخ و پالیز در شهر رفسنجان که یکی از این تالارهایی(کاخ) که امشب مراسم دارند شب گذشته نیز مراسم داشتند و تالار امروز پلمب شد، اما اینکه امشب مجددا عروسی دارند عجیب بود که با حاج جعفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان تماس گرفتیم تا جواب وی را جویا شویم؛
حاج جعفری معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اظهار کرد: ما نگفتیم عروسی برگزار شود بلکه مانند رستوران ۵۰ درصد فضا مختص پذیرایی و سرو شام باشد.
وی تصریح کرد: برگزاری عروسی در تالار خلاف بوده و امروز این موضوع را اعلام کردیم، ما تابع مصوبات استان و کشور هستیم.
حاج جعفری در خصوص پلمب تالاری که شب گذشته مراسم عروسی برگزار کرده، گفت: امروز صبح اعلام شد پلمب شده و درخواست فک پلمب داشتند که بنده گفتم «نه».
وی در نهایت تصریح کرد: بنده سپردم به دانشگاه علوم پزشکی بر اساس پروتکل کار کند.
اما کاظمی مسئول بهداشت محیط هم پاسخ هایی داد که قانع کننده نبود؛
وی بیان داشت: هرچه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گفته همان است، من مجری مصوبات هستم درخواست های مردم هم خیلی ناراحت کننده است، ما گفتیم همه مانند هم کار کنند فقط پروتکل رعایت شود.
کاظمی ادامه داد: هر تصمیمی در استان گرفته شده بنده هم عنوان می کنم طبق پروتکل باشد.
وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از تالارهای رفسنجان پلمب شد و مجددا فک پلمب شده که بنده نمی توانم علت فک پلمب را اعلام کنم.
کاظمی با اشاره به اینکه ما دغدغه مان برای سلامت مردم زیاد است، در نهایت گفت: طبق پروتکل نظارت می کنیم و پذیرایی را کنترل می کنیم.
اما این صحبت ها بدین معناست که نظارت و اجرای قوانین ستاد مقابله با کرونا در رفسنجان در اوج ضعف است چرا که نه پاسخ های مسئولان شفاف است نه همان پاسخ هایی هم که می دهند هماهنگ…
انتهای پیام/

برچسب ها:
آب گرفتگی معابر رفسنجان بی مسئولیتی مسئولان شهرداری تالار رفسنجان عروسی علوم پزشکی فرمانداری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :