روراستی گزارش می دهد؛

بی تدبیری در ادغام شعب رسالت در رفسنجان؛ مشتریان معطل پشت درب بانک

  • شناسه خبر: 54716
بی تدبیری در ادغام شعب رسالت در رفسنجان؛ مشتریان معطل پشت درب بانک

ادغام شعب بانک رسالت در رفسنجان مسائل و مشکلات بهداشتی، ترافیکی و اجتماعی به وجود آورده است که مسئولان باید پاسخگو باشند.

ادغام شعب بانک رسالت در رفسنجان مسائل و مشکلات بهداشتی، ترافیکی و اجتماعی به وجود آورده است که مسئولان باید پاسخگو باشند.

به گزارش روراستی، مدتی ست که شعب بانک رسالت در رفسنجان ادغام شده و در شعبه طالقانی مستقر، اما به نظر می رسد این کار بدون فکر و اندیشه و در نظر گرفتن عواقب بعدی صورت گرفته است، چراکه در چنین شرایطی مسائل ترافیکی و سلامت و بهداشت مردم در نظر گرفته نشده است.

فضای داخلی بانک اگرچه بزرگ است اما جلوی باجه ها شلوغ و کسی رعایت نمی کند، اگرچه مردم هم مسئول سلامتی خود هستند اما هر چقدر هم رعایت شود، مشتریان مجبورند جلوی باجه ها تجمع کنند تا به کارشان رسیدگی شود.

به ویژه محل صدور کارت که بدون شماره هم کار انجام می شود، تجمع زیادی ایجاد می شود و اکثر باجه ها نیز همینگونه.

اما ادغام شعب به هر حال باید مجوز هم داشته باشد و شخص یا اشخاصی که مجوز صادر می کنند باید فکر این مسائل را آن هم در این اوضاع کرونایی داشته باشند، ترافیکی هم که بیرون بانک ایجاد می شود بسیار جای تأمل دارد که شورای ترافیک شهرستان چرا برخورد نمی کند؛ البته برخورد با رانندگان خودرو خیر، بلکه برخورد با مسببان چنین ترافیکی ضرورت دارد.

ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان هم  علی رغم انتشار چندین گزارش در این خصوص، منفعل و در برابر چنین مواردی حرکتی از خود نشان نمی دهد، در حالی که روز گذشته اعلام شد آمار مثبت کرونا پس از چند روز از دو و سه مورد در رفسنجان به یکباره به ده مورد افزایش یافته زنگ هشداری است و نشان از پیک دوم شیوع کرونا دارد، لذا باید این مورد جدی گرفته شود.

و اما امروز شنبه، در حالی مشتریان بانک را دیدیم که داخل بانک شلوغ و بیرون بانک هم عده ای در صف ورود، یکی از کارمندان بانک با گذاشتن میزی جلوی درب بانک از طرف داخل، مشتریان را در گرمای بیرون معطل نگه داشته بود که به اصطلاح فاصله گذاری اجتماعی در داخل رعایت شود، اما آیا این روش می تواند در تمام طول سال جوابگو باشد.!

تدبیری در این خصوص صورت نگرفته و جا دارد مسئولان ذی ربط فکر اساسی برای این موضوع داشته باشند و پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
بانک رسالت تدبیر رفسنجان شعبه شورای ترافیک فرماندار کرونا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :