نماینده مردم رفسنجان در مجلس:

به دنبال توسعه و ارتقاء جایگاه ورزش رفسنجان در استان و کشور هستیم

  • شناسه خبر: 54804
به دنبال توسعه و ارتقاء جایگاه ورزش رفسنجان در استان و کشور هستیم

نماینده مردم رفسنجان  انار در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال توسعه و ارتقاء جایگاه ورزش رفسنجان در سطح استانى و کشورى هستیم و به عنوان یک برنامه مهم با کمک تمامى مسئولان ذى ربط این موضوع را در دستور کار قرار خواهم داد.

نماینده مردم رفسنجان  انار در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال توسعه و ارتقاء جایگاه ورزش رفسنجان در سطح استانى و کشورى هستیم و به عنوان یک برنامه مهم با کمک تمامى مسئولان ذى ربط این موضوع را در دستور کار قرار خواهم داد.

به گزارش روراستی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شوراى اسلامى با اشاره به نتایج خوبی که تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در رقابت هاى این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور کسب نموده ، بیان داشت: تیم فوتبال مس رفسنجان با همدلى مسئولان و عوامل باشگاه، درایت کادر فنى، تلاش بازیکنان و حمایت پرشور هوادران خونگرم خود به نتایج بسیار خوبى رسیده است و باید در مسابقات آتى نیز با حمایت همه جانبه مسئولان امر و شرکت ملى صنایع مس ایران این تیم گام هاى موفقیت را براى صعود به لیگ برتر با حضور پرشور هوادران رفسنجانى، استوار و با قدرت بردارد.
حجت الاسلام جلالی خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت روحیه ورزش در بعد قهرمانی و همگانی در جامعه، پرداختن به مقوله ورزش یکی از سالم ترین تفریحات و سرگرمی برای جوانان است و سرمایه گذاری در امر ورزش می تواند مهمترین عامل پیشگیری از جرایم و معضلات اجتماعی باشد و مطمئناً با فراگیر شدن ورزش شاهد کاهش میزان جرایم در جامعه و همچنین تقویت سلامت روانی و جسمانی مردم خواهیم بود .
جلالی روی آوردن همه مردم به ورزش را نیاز مبرم جامعه خواند و با تأکید بر این که این مهم باعث می شود تا بسیاری از مشکلات اجتماعی و اخلاقی جامعه حل شود خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری در گسترش ورزش بسیار کم‌هزینه تر و کارآمدتر از سرمایه‌گذاری در مبارزه و جلوگیری از جرم و جنایت می باشد و این یک مسله حائز اهمیت مى باشد.
وی ادامه داد: ورزش خدمتی است که در مناطق محروم نیز تقاضا می‌شود و می‌توان بعضی ورزش‌های کم‌هزینه را در ایران در شمار کالاهاى با ارزش کمتر در نظر گرفت که افراد در دهک‌های پائین درآمدی آن را تقاضا و با افزایش در آمد به سمت ورزش‌های پرهزینه حرکت می‌کنند و همین امر اختصاص یارانه دولتی به ورزش‌هایی را که می‌تواند در طبقه پائین دسته‌بندی شوند از لحاظ تئوری‌های اقتصادی توجیه کند.
جلالی تصریح کرد: نکته مورد توجه در اقتصاد ورزش وجود اثرات جانبی مثبت آن برای جامعه و بخش‌های دیگر اقتصادی مانند سلامت فیزیکی و روانی جامعه ،جذب گردشگر و ارتقای سرمایه اجتماعی است که سرمایه گذاری دولت در این بخش را توجیه می کند.
وی سرمایه گذاری در ورزش را از جمله سرمایه گذاری هایی برشمرد که دارای دوران باروری کوتاه مدت و دراز مدت است که با پرداختن به آن می‌توان نتایج اجتماعی ، فرهنگی و نتایج اقتصادی شایان توجهی را به دست آورد و در تأمین نیازهای جامعه و رفاه ملی کوشید که ورزش استان کرمان بخصوص شهرستان رفسنجان و انار از این قاعده مستثنى نخواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان فوتبال مجلس ورزش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مردم گله مندند

    درور بر نماینده انقلابی ولایی و جهادی رفسنجان لطفا جناب نماینده موارد زیر و امثال آنرا نیز پیگیری کنند و بدانند رسانه های رفسنجان می توانند ایشان را در انجام رسالت و مسئولیتشان کمک کنند. http://rourasti.ir/54269/%d8%aa%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d9%81%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%86-%d8%b2%db%8c%d8%b1-%da%86%d8%b1%d8%ae-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%88%d8%b2%d9%88%da%a9%db%8c-%d9%85%d8%b3%d8%aa/