معاون مهندسی ناجا عنوان کرد:

رفسنجان رتبه برتر وقف امنیت در کشور

  • شناسه خبر: 54845
رفسنجان رتبه برتر وقف امنیت در کشور

معاون مهندسی ناجا گفت: رفسنجان در استان و کشور رتبه برتر در حوزه خیران امنیت‌ساز را دارد.

معاون مهندسی ناجا گفت: رفسنجان در استان و کشور رتبه برتر در حوزه خیران امنیت‌ساز را دارد.

به گزارش روراستی، سردار محمدرضا اسحاقی در حاشیه آیین افتتاح ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر (عج) این شهر اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی دولت‌‌ها در موضوع امنیت، تأمین زیرساخت‌هاست که بر کسی پوشیده نیست.

معاون مهندسی ناجا ابراز داشت: علی‌رغم گسترس نقاط سکونت‌گاهی امکانات پلیس گسترش پیدا نکرد و فاصله بین واقعیت موجود و منابع موجود با نیازها فاصله فاحشی بود که نهایتا در برنامه ششم توسعه آوردند که ظرف مدت پنج سال بتوانیم دو بعد نیرو و امکانات برای نیروی انتظامی اختصاص دهیم که با توجه به شرایط اقتصادی کشور خواسته‌های ما محقق نشد و تأکیدی که نماینده مردم رفسنجان دارند که وظیفه دولت است که زیرساتخ‌های امنیت را فراهم کند، کاملا مطلوب است.

وی ادامه داد: امیدواریم با این رویکرد که مجلس جدید در تخصیص منابع خواهد داشت محقق کردن و تکمیل برنامه ششم توسعه در این حوزه رقم بخورد و با انرژی انقلابی بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم.

اسحاقی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب موضوع خیران امنیت را تبیین کردند و بر کمک مردم در حوزه امنیت عمومی تأکید کردند، افزود: به استناد این فرمایشات، وزیر کشور مسئولیت پیدا کرد سازوکار قانونی را مشخص کند و مجمع خیران امنیت‌ساز تشکیل شد که در استان‌ها، استانداران و در شهرستان‌ها فرماندار مسئول این مجمع هستند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع خوشایندسازی محیط کار یک بعد قضیه است که به لحاظ روحی و روانی تأثیرگذار است هم برای ارائه خدمت خوشایندسازی محیط لازم است چون ۸۵ درصد کسانی که به ما مراجعه می‌کنند دنبال دریافت خدمات هستند و ۱۵ درصدشان را ما می‌آوریم.

اسحاقی با اشاره به اینکه با وجود پیشنیه خیّری که مردم رفسنجان دارند وجود ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کاری ارزشمند است، افزود: مردم کرمان در زمینه کارهای خیر پیشتاز کشورند و بیشترین صندوق قرض‌الحسنه کشور در در استان کرمان است و خیریه‌های بزرگی در این استان وجود دارد که از ویژگی‌های فرهنگی و اعتقادی مردم این استان است.

معاون مهندسی ناجا با اشاره به اینکه در جغرافیای عالم حاج قاسم سلیمانی که خواب آرام را از چشمان دشمن می‌گیرد را داریم که باورها و اعتقاد و انگیزه‌هایش در مردم است، ادامه داد: سردار سلیمانی از زبان رهبری مورد تمجید و تجلیل قرار می‌گیرد که پایه‌اش در دل مردم نجیب کرمان نهفته است.

وی بیان داشت: استان کرمان در زمینه خیران امنیت‌ساز جزء استان‌های برتر و رفسنجان در استان و کشور رتبه برتر در حوزه خیران امنیت‌ساز را دارد.

اسحاقی عنوان کرد: بودجه حوزه مهندسی ناجا در سال قبل یک هزار میلیارد تومان از محل بودجه‌های عمرانی بوده و ۵۰۰ میلیارد تومان از سایر منابع که از یک هزار میلیارد تومان، تنها ۲۰۰ میلیارد تومان محقق شد اما در مدت یک سال و نیم خیران ۲۲۰ میلیارد تومان کمک کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امنیت رفسنجان نیروی انتظامی وقف امنیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :