رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

اثرات و برکات معادن کرمان باید در همین استان باشد

  • شناسه خبر: 54975
اثرات و برکات معادن کرمان باید در همین استان باشد

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: وقتی معدن در کرمان وجود دارد باید اثرات و برکات آن هم در کرمان باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: وقتی معدن در کرمان وجود دارد باید اثرات و برکات آن هم در کرمان باشد.

به گزارش روراستی، طبیب زاده در هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن و ششمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راه‌سازی در محل نمایشگاه بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان عنوان کرد: معادن کشور نباید صرف عدم مدیریت شود  منابع حاصل از معادن استان باید به استان برگردد و یا سیستم عرضه و تقاضاحاکم باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اظهار داشت: وقتی معدن در کرمان وجود دارد باید اثرات و برکات آن هم در کرمان باشد.

هوشمندسازی در وزارت صمت و برطرف شدن مشکل صدور مجوزها

نبئی رییس سازمان نظام مهندسی معدن کشور با بیان اینکه مشکلات فروش نفت و مواد نفتی و بیماری کرونا کشور را با چالش مواجه کرده ادامه داد: این شرایط موجب شد مسئولان پیگیر جهش تولید در بخش معدن باشند.
وی یکی از مشکلات حوزه معدن صدور مجوزهاس معدنی و خدمات دستگاه‌های مرتبط و عدم شفافیت با وزارت صمت عنوان کرد و افزود: با هوشمندسازی در وزارت صمت با توجه به اینکه سازمان نظام مهندسی بخشی از کار صدور مجوزها را انجام می‌دهد می‌توانیم به وزارت صمت کمک کنیم اگر این اتفاق بیفتد بخش زیادی از مشکل صدور مجوزهای معدنی برطرف می‌شود.
نبئی عنوان کرد: از اواخر سال ۹۷ تا پایان سال ۹۸تعداد ۲۰۰ پرونده تعیین تکلیف نشده بود که طی سه ماه جاری همه این پرونده‌ها تعیین تکلیف شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رفسنجان کرمان مس معدن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :