دادستان رفسنجان:

۳۷۰ خرده فروش مواد مخدر در رفسنجان دستگیر شدند

  • شناسه خبر: 55007
۳۷۰ خرده فروش مواد مخدر در رفسنجان دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: سال گذشته ۳۷۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در رفسنجان و توابع آن دستگیر و ۵۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان گفت: سال گذشته ۳۷۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در رفسنجان و توابع آن دستگیر و ۵۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش روراستی، ایمان شهسواری دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه عنوان کرد: از اول تیرماه ۹۸ تا اول تیرماه ۹۹، سه هزار و ۱۵۴ پرونده در کل دادسرا موجودی ما بود که ۲۱ هزار پرونده وارد دادسرا شد که به ۲۲ هزار و ۷۶۷ پرونده رسیدگی شده است.

وی بیان داشت: در سال ۹۸ و سه ماهه اول سال جاری ۹۱۳ پرونده عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان بوده است و تأکید ما پرونده‌های مسن و مانده در اجرای احکام کیفری و شعب تحقیقی بود که موجب ناراحتی مردم شده بود.

دادستان رفسنجان عنوان داشت: در شعبه دوم بازپرسی به ۹۰ درصد پرونده‌های مسن و مانده رسیدگی شد و از ۴۱۹ پرونده ۶۰ پرونده مانده است.

۹۰ درصد ابلاغیه‌های دادسرای رفسنجان الکترونیکی است

وی ابراز داشت: صدور ابلاغ الکترونیک برای جلوگیری از فساد و کارچاق‌کنی ایجاد شده است، بیش از ۹۰ درصد ابلاغیه‌های دادسرای رفسنجان به شیوه الکترونیک انجام می‌شود.

شهسواری در بخش دیگری از صحبت‌های خود از انهدام باند توزیع هروئین در بین جوانان با کشف ۲۹ کیلوگرم هروئین و دستگیری دو نفر در این رابطه در روز گذشته خبر داد و افزود: پلمب تعداد ۸۸ حلقه چاه غیرمجاز و رفع تصرف  ۹ مورد تصرف در بستر رودخانه در سال ۹۸انجام شده است.

وی به بحث زمین‌خواری ورود کرد و گفت: سه هزار اراضی محدوده منابع طبیعی در سال ۹۸ و سه ماهه اول سال ۹۹، ۳۱ باب کوره زغالسوزی و ۲۰ متر مربع اتاقک نگهبانی رفع تصرف شد.

شهسواری ادامه داد: در سال جاری در محدوده اراضی ملی خارج از شهر پنج و نیم هکتار در فردوسیه آزادگان و دو هزار متر در سرچشمه و سه هزار و ۴۸۰ متر در راویز رفع تصرف شده ضمن اینکه یک مورد ۹۹۳ متری هم در سرچشمه حکم صادر شده منتظر قطعیت آن هستیم.

دادستان رفسنجان همچنین اضافه کرد: ۱۲۵ هزار و ۳۱۳ متر مربع با دستور دادستانی در محدوده شهر اراضی ملی رفع تصرف شدند.

رتبه اول رفسنجان در کاهش جمعیت کیفری در سال ۹۸

وی با اشاره به اینکه در سال جهش تولید حمایت از تولیدکنندگان و حمایت از مشاغل را در دستور کار داریم، ادامه داد: با حمایت قوه قضائیه در رفسنجان از تعطیلی کارخانه اروندچرخ جلوگیری به عمل آمد.

شهسواری عنوان کرد: ۱۵ درصد کاهش جمعیت کیفری و زندانیان رفسنجان را داشتیم و خبر خوب اینکه قانون کاهش مجازات حبس تعزیری از هفته آینده اجرایی می‌شود که با اجرایی شدن این قانون، کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۷۰ نفر خرده‌فروش مواد مخدر در رفسنجان و توابع آن دستگیر و ۵۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد، تصریح کرد: رفسنجان رتبه اول در کاهش جمعیت کیفری در استان را طی سال ۹۸ کسب کرد.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان در ادامه وضعیت اقتصادی و فرهنگی را در بروز آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: اقتصاد در جامعه نقش بسزایی دارد و نمی‌توانیم نگاه مادی به اداره جامعه را حذف کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خرده فروش دادستان دستگیر رفسنجان زندان مواد مخدر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :