فرمانده انتظامی رفسنجان تشریح کرد:

از امنیت فصل برداشت پسته تا برخورد با سگ گردانی در سطح شهر

  • شناسه خبر: 55014
از امنیت فصل برداشت پسته تا برخورد با سگ گردانی در سطح شهر

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: برای فصل برداشت پسته از همان زمان برداشت مغز سبز برنامه داریم و پلیس پیشگیری برای کشاورزان و نگهبانان باغات آموزش های لازم ارائه می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: برای فصل برداشت پسته از همان زمان برداشت مغز سبز برنامه داریم و پلیس پیشگیری برای کشاورزان و نگهبانان باغات آموزش های لازم ارائه می دهد.

به گزارش روراستی، مهدی کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شروع فصل تابستان در شهرستان اظهار داشت: این طرح کماکان ادامه دارد و با همکاری مردم به توفیقات خوبی در اجرای این طرح دست خواهیم یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه دوربین‌دار کردن شهر موجب می‌شود بتوانیم ترددها را رصد کنیم و در صورتی که جرمی صورت گرفته باشد در شناسایی مجرمان موفق‌تر باشیم، ادامه داد: اهالی مناطق ابتدا، وسط و انتهای کوچه‌ها را مجهز به دوربین کنند تا در تأمین امنیت نقش‌ داشته باشند.

وی تصریح کرد: برای فصل برداشت پسته از همان اوایل برداشت مغز سبز برنامه داریم و نگهبان‌های باغات را شناسایی کردیم و توسط پلیس پیشگیری نکات آموزشی را به آنها ارائه می‌دهیم تا کمترین مشکلی داشته باشیم و امنیت برداشت پسته ایجاد و کشاورزان با همکاری که خواهند داشت، محصول خود را با خیال راحت جمع‌آوری کنند.

کریمی با این توصیه که کشاورزان انبارهای پسته را به دوربین مجهز کنند، افزود: حتی‌الامکان کارگران بومی و آشنا برای برداشت محصول به کار گیرند.

وی در ادامه به موضوع سگ‌گردانی که در یک بازه زمانی به یک پدیده غیرقابل باور در این شهرستان تبدیل شده بود اشاره و ابراز داشت: پدیده سگ‌گردانی موجب رعب و وحشت مردم و کودکان در پارک‌ها می‌شد که با آن برخورد شد و ۲۹ مورد مشمول جریمه شدند که هم در پارک‌ها هم خودروها بودند.

کریمی با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات جرحی و همچنین قتل‌ها ریشه در شرب خمر دارد، تصریح کرد: جوانان به تفریحات سالم روی بیاورند و با ورزش، پیاده‌روی و سایر تفریحات سالمی که آسیبی به خود و اجتماع نمی‌زنند در داشتن جامعه سالم همکاری کنند.

تخلفات ساکن و استفاده از تلفن همراه در صدر تخلفات رانندگی رفسنجان

سنجری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی رفسنجان از برخورد با تخلفات ساکن از ۲۰ خرداد تا پایان تابستان خبر داد و گفت: وسایل نقلیه که در پیاده‌روها پارک شده باشند به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی بیشترین جرایم رانندگی در رفسنجان را را تخلفات ساکن و استفاده از تلفن همراه برشمرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
پسته پلیس رفسنجان نیروی انتظامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :