روراستی گزارش می دهد:

رفسنجان منطقه قرمز

  • شناسه خبر: 55022
رفسنجان منطقه قرمز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: عدم رعایت مردم و تجمعات موجب شده موارد مثبت کرونا زیاد شود، ما منطقه قرمز هستیم موارد مثبت بالا رفته و به همان مقدار موارد بستری مان هم افزایش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: عدم رعایت مردم و تجمعات موجب شده موارد مثبت کرونا زیاد شود، ما منطقه قرمز هستیم موارد مثبت بالا رفته و به همان مقدار موارد بستری مان هم افزایش یافته است.

به گزارش روراستی، کرونا، ویروسی که اگر رعایت نکنیم کم کم سراغ همه ما می آید، این روزها دوستان و آشنایان ما خبر مبتلاشدن خود به کرونا را می دهند و متاسفانه هر روز هم بر آمار افزوده می شود.

صبح امروز مرکز جامع سلامت کریم آباد محقق که تست کرونا انجام می دهد، در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه شصتمین نفر را صدا زد  و هنوز حدود ۵۰ نفر دیگر در نوبت بودند که این آمار نشان از شیوعی بالا و همه گیری این ویروس دارد.

در یک خانواده تمام اعضا مبتلا شدند و اکثر اعضای یک طایفه هم تست شان مثبت، این موارد نشان از عدم رعایت مردم دارد، کرونا با کسی شوخی ندارد و با کوچکترین سهل انگاری می تواند فرد را از پای در بیاورد.

اما چرا این روزها با توجه به اینکه می دانیم آمار بالاست اما مسئولان تعداد را اعلام نمی کنند تا مردم آن را به منزله هشدار ببیند و بیشتر رعایت کنند و بهتر از همه چیز مجددا خود و خانواده را قرنطینه کنند.

جمالی زاده در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص ابتلای تعدادی از کارمندان شهرداری به کرونا اظهار کرد: در مورد شهرداری رفسنجان الان نمی توانم بگویم، کارمندان زیادی درگیر شدند از شهرداری،ِ بانک ها ، مس و..ممکن است یک نفر از ما هم مثبت شده باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: همه جا موارد مثبت داریم نمی توانم بگویم کدام اداره درگیر شده است، اطلاعات چندانی از جزئیات ندارم کارشناسان ما می دانند و پیگیری می کنند.

وی بیان داشت: عدم رعایت مردم و تجمعات موجب شده موارد زیاد شود، ما منطقه قرمز هستیم موارد مثبت بالا رفته و به همان مقدار موارد بستری مان هم افزایش یافته است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
بهداشت تست رفسنجان کرونا کریم آباد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    ای کاش تعداد مبتلایان را دقیق تر و با صحت بیشتر اعلام میکردند تا مردم به خطر کرونا پی ببرند